Power Electric, furnizor local de sisteme de iluminat profesional, a inregistrat o cifra de afaceri de 8,5 milioane de euro in 2015, in crestere cu 17% fata de nivelul din 2014. Pentru anul in curs, conducerea companiei si-a propus o noua majorare a vanzarilor, pentru a depasi pragul de 10 milioane de euro al cifrei de afaceri, obiectiv realizabil avand in vedere performantele din prima parte a lui 2016. Printre proiectele de referinta in care s-a implicat compania in ultima perioada, se afla stadionul Viitorul, din Constanta, cladirea de birouri Benta (sediul E.ON), din Targu Mures, centrele comericale Bucuresti Mall si Plaza Romania, din Bucuresti etc. Marca inregistrata a Power Electric este CAN&POWER, insa portofoliul companiei include marci de referinta din domeniu, precum Philips, Gewiss sau Zumtobel.
Interviu cu Florin Niculae (40 de ani), director general al Power Electric, manager cu o experienta de 22 de ani in industria instalatiilor si echipamentelor electrice.
- La ce proiecte de anvergura ati participat in ultimul timp?
- Un proiect important este stadionul Viitorul Constanta, executat de Power Electric pentru Academia de fotbal Gheorghe Hagi. Cerinta principala a proiectului a fost cresterea nivelului de iluminare pe stadion, astfel incat sa corespunda exigentelor Federatiei Romane de Fotbal, in vederea omologarii stadionului si a obtinerii licentei de joc in Liga 1. De asemenea, am avut privilegiul de a furniza corpurile de iluminat pentru Benta Office Building, sediul central al companiilor operationale E.ON. Cladirea de birouri din Targu Mures este un proiect de referinta in optimizarea consumului energetic, care reprezinta un punct de interes pentru companiile orientate catre viitor si cu o politica coerenta de responsabilitate sociala. Am executat lucrari de proiectare, punere in functiune si consultanta pentru parcuri industriale si am furnizat solutiile de iluminat pentru doua centre comerciale importante din Bucuresti: Plaza Romania si Bucuresti Mall. Power Electric are in portofoliu proiecte complexe de design luminotehnic, de la sali de cinema la muzee si restaurante.
- Ce obiective aveti, pe termen scurt si mediu?
- Avem un portofoliu divers de produse, pe care il imbunatatim in permanenta, pe criterii de eficienta energetica, design si calitate. In acest sens, derulam parteneriate cu producatori de renume, cum ar fi: Philips Lighting Romania, Gewiss Romania, Artemide, Zumtobel Lighting, Mitas Poles Industries, Eaton, Legrand Romania, Feilo Sylvania, Elba, Germicidal Lamps & Applications, etc. Ne propunem ca Power Electric sa reprezinte prima optiune pentru clientii care doresc solutii avansate de iluminat, control si calitate. Investim in formarea de noi competente ale echipei, in sistemul de ofertare si livrare, astfel incat sa fim pregatiti pentru provocarile impuse de evolutia tehnologiei. De asemenea, avem in proiect un showroom in care sa putem prezenta specialistilor solutii concrete pentru diverse aplicatii. Credem ca este de datoria noastra sa oferim clientilor nostri informatiile necesare pentru a face alegerile corecte atat din punct de vedere al calitatii, cat si al utilizarii eficiente in timp.
- Cum a evoluat piata produselor pentru instalatii electrice in 2015 si ce estimari sunt pentru 2016?
- Piata iluminatului a avut o evolutie optima in anul 2015, principalii operatori din domeniu inregistrand majorari ale cifrei de afaceri intre 22% si 76% fata de anul 2014. Cresterea medie anuala (CAGR) a cifrei de afaceri totale a firmelor din domeniu, in perioada 2011-2015, este de 14,33%. Pentru 2016 estimam un plus de maxim 5%, pe fondul unei dinamici foarte interesante: in timp ce corpurile si sursele conventionale de iluminat inregistreaza un declin, produsele bazate pe tehnologia LED sunt in crestere constanta. Dar, de departe, cea mai importanta evolutie se inregistreaza pe piata de proiecte.