Cu o experienta de un sfert de secol pe piata de securitate si siguranta electronica din Romania, compania Helinick a raportat, in ultimii ani, o cifra medie de afaceri ce depaseste 9 milioane de euro, fiind unul dintre cei mai importanti integratori de sisteme de siguranta si securitate electronica ce activeaza pe plan national. Prin oferta de „solutii la cheie” si servicii de inalta calitate, societatea isi consolideaza permanent pozitia competitiva, aspirand chiar la plasarea pe locul de lider al pietei de profil. In continuare, Cristian Manea, director de vanzari al companiei, face cateva precizari legate de perspectivele de dezvoltare.
- Cum evolueaza portofoliul de produse/servicii promovate pe piata locala?
- Reputatia, soliditatea, competenta si experienta ne asigura o imagine foarte buna, fiind eligibili in fata oricarui client care are cerinte profesionale si de etica comerciala. Incercam sa fim inovativi si sa livram cele mai noi tehnologii din industrie, cu predilectie “pe platforme deschise”. Service-ul si mentenanta post-vanzare constituie o componenta importanta, fiind unul dintre elementele care ne diferentiaza. Astfel, de peste patru ani asiguram o gama conexa de activitati din aceasta categorie, prin serviciile “T-Call Center”, “Remote Service Center”, “HelpDesk Ticketing” si “Tracking monitorizare flota auto”. Astfel, nu numai ca am redus timpul de raspuns, interventie si remediere, dar, in acelasi timp, am obtinut inclusiv o imbunatatire a gradului de satisfactie a clientilor nostri. De asemenea, in 2014, in urma unui program de investitii cu fonduri europene am realizat o platforma comuna de administrare a clientilor, de tip CRM. Suntem in continuare un partener strategic de siguranta si securitate, cu acoperire teritoriala extinsa, avand, in prezent, puncte noi de lucru in Sibiu, Baia Mare si Chisinau, care se alatura celor deja existente in Bucuresti, Otopeni, Cluj-Napoca, Timisoara, Targu Mures, Iasi, Bacau, Galati, Constanta, Craiova si Brasov.
- Care sunt tintele majore ale companiei pentru perioada urmatoare?
- Implementam deja o strategie pentru urmatorii 3-4 ani, care ar trebui sa aiba ca efect cresterea nivelului afacerii spre pragul de 15 - 16 milioane de euro. Baza veniturilor este asigurata de contracte si parteneriate cu clienti de prestigiu, cum ar fi OMV Petrom, Orange Romania, BRD Groupe Societe Generale, Banca Transilvania etc. si speram sa realizam cresteri in zona de proiecte noi. De asemenea, vedem un potential imens in zona serviciilor de mentenanta, unde am investit peste o jumatate de milion de euro in ultimii trei ani. Avem, totodata, in vedere o crestere a asteptarilor angajatilor si suntem pregatiti sa asiguram acestora un confort profesional si unul financiar adaptate noilor realitati in schimbare.
- Ce perspective de dezvoltare credeti ca are domeniul in care activati?
- Noi luam in calcul realitatile obiective, dar si pe cele subiective, oferite de piata locala si de cea regionala. Consideram ca exista o perspectiva destul de buna pe termen scurt, cand oportunitatile vor creste in mod sustinut. In acest context, ne asteptam la o majorare procentuala cu doua cifre a industriei de profil. In plus, compania noastra a inceput sa desfasoare operatiuni pentru clienti globali si parteneri de pe piata regionala (Bulgaria, Ungaria, fosta Iugoslavie si Republica Moldova), ceea ce ne da si mai multe motive de optimism.