Autoritatea contractanta Sectorul 6 al Municipiului Bucuresti (Primaria Sectorului 6) organizeaza o licitatie deschisa, cu o valoare totala estimata de 398.712.710,20 lei, pentru atribuirea unui contract sub forma de acord-cadru ce vizeaza proiectarea si executia lucrarilor de reparatii si reabilitare ale strazilor, aleilor si parcarilor pe raza Sectorului 6.
Astfel, ofertantii interesati sa-si adjudece acest proiect trebuie sa faca dovada ca au capacitatea de a realiza in totalitate obiectul viitorului contract de achizitie publica, care il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor de reparatii si modernizarii ale strazilor, aleilor si parcarilor pe raza Sectorului 6, ce presupun activitati de proiectare pentru reparatii carosabil la strazi, alei carosabile si accese, alei si parcari si pentru reabilitare carosabil la strazi, alei carosabile si accese, alei si parcari, respectiv de executie lucrari de reparatii carosabil la strazi, alei carosabile si accese, alei si parcari si pentru reabilitare carosabil la strazi, alei carosabile si accese, alei si parcari. Potrivit anuntului, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 10-a zi inainte de data-limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Data-limita de depunere a ofertelor la aceasta procedura este 5 august 2019, ora 15:00, iar contractul este impartit in patru loturi, care opt fi adjudecate si de un singur ofertant. Desi se preconizeaza participarea a cel mult 20 de candidati, numarul estimat de operatori economici nu este limitativ. In plus, pentru ca atribuirea se va face in procedura online, Sectorul 6 al Municipiului Bucuresti arata ca, in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi pentru departajarea ofertelor. Pentru ca ofertantii clasati pe locurile de mai sus sa nu fie afectati, pretul nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic. Solicitarile de clarificari referitoare la documentatia de atribuire se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la sectiunea de intrebari din cadrul procedurii, iar autoritatea contractanta va publica tot in SEAP raspunsul la solicitarile de clarificari, fara a dezvalui indentitatea solicitantilor, prin accesarea sectiunii de intrebari. Pentru asigurarea principiului transparentei si al trasabilitatii informatiilor in cadrul sistemului, autoritatea contractanta va publica atat raspunsurile, cat si intrebarile aferente in sectiunea de documentatie, clarificari, decizii din cuprinsul anuntului de participare simplificat. Autoritatea nu va da curs altor solicitari adresate prin alta metoda de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu art. 62, alin. 1 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. Pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor, comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare in legatura cu oferta prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile in SEAP. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcusrul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP, in format electronic, semnate cu semnatura electronica conform Legii nr. 455/2001. Pentru informatii suplimentare, click aici!