Grupul Rewe, ce detine in Romania o retea de 259 de centre comerciale tip discount Penny Market, si-a propus sa deschida 20-25 de magazine noi pe an pana in 2025, cand lantul de magazine al retailerului ar urma sa ajunga la 400 de unitati. Investitiile din urmatorii ani includ si deschiderea celui de-al patrulea centru logistic, in regiunea Oltenia, precum si lucrari de modernizare si eficientizare a intregii retele de magazine existente. Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte, in urmatorii sase ani, depaseste doua miliarde de lei.
Potrivit raportului financiar Rewe, in 2019 compania a investit peste 280 milioane de lei in modernizarea si extinderea retelei de magazine, iar contributia Penny Market la bugetul de stat al Romaniei a fost de 194 milioane de lei.
"In 2019, am continuat sa ne extindem si am avut rezultate foarte bune la nivel de business. Piata din Romania este in continuare favorabila expansiunii, atat in directia dezvoltarii retelei noastre de magazine, cat si pentru construirea celui de-al patrulea centru logistic. Am inceput noul an cu provocari nemaintalnite anterior, dar intreaga echipa Penny Market a dat dovada de rezilienta, responsabilitate si curaj si am trecut cu bine de ceea ce speram noi sa fie cele mai grele luni ale acestui an. Ne uitam cu optimism la lunile ramase din 2020 si ne dorim sa ne atingem obiectivul de expansiune, sa cream noi locuri de munca si sa deservim cat mai multi clienti multumiti", a declarat Daniel Gross, directorul reneral al Penny Market | Rewe Romania.
In ceea ce priveste politica de personal, retailerul anunta ca a implementat un program de crestere a venitului minim net disponibil pentru cei care isi desfasoara activitatea in magazine si in cele trei centre logistice de la Stefanestii de Jos,Turda si Bacau. Incepand cu 1 aprilie 2020, venitul minim net de intrare in companie a crescut la 2.100 de lei, ce include si bonurile de masa. Tot in 2019, echipa s-a extins cu 340 de persoane, numarul total ajungand la 4.840 de angajati.