RO EN
Coșul este gol

INVESTITII: Un retailer important a deschis un nou santier in Bucuresti

Una dintre companiile de retail, care administreaza deja o retea de supermarketuri ce insumeaza peste 160 de magazine pe plan autohton, a deschis recent un nou santier in sectorul 6 al Capitalei. Compania va edifica, in maximum 12 luni, un nou magazin cu o arie de 2.000 mp, ce va fi amplasat pe Bulevardul Uverturii nr. 202-208. „Societatea noastra a demarat lucrarile propriu-zise in luna iunie, in prezent proiectul aflandu-se in etapa de executie a fundatiei. Potrivit acordului cu beneficiarul - reprezentat de Lidl Romania SCS - vom inaugura intregul complex in primul semestru al anului viitor”, a declarat Razvan Bumbar, responsabil de proiect in cadrul societatii Concret Construct AG, antreprenorul general al lucrarilor.
Compania Lidl a achizitionat terenul, cu o arie de 10.000 mp, pe care dezvolta noul supermarket inca de la jumatatea anului trecut, de la firma Nanette Bucharest Properties, care a asigurat ulterior demolarea constructiilor existente pe amplasament. Pana in prezent, societatea de retail detine pe piata autohtona 166 de magazine Lidl, ultimul inaugurat fiind in Sibiu. Strategia de expansiune a Lidl Romania vizeaza achizitia, inchirierea sau concesionarea unor constructii atractive (cu suprafete utile cuprinse intre 800 mp si 1.300 mp si anexe de minimum 300 mp) sau terenuri cu suprafete de peste 4.000 mp, amplasate in orase cu peste 30.000 de locuitori, pe artere circulate si dotate cu infrastructura necesara, in vederea edificarii unor noi puncte de desfacere. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter