Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) organizeaza licitatie pentru atribuirea contractului "Consolidare, mansardare si refunctionalizare la Sediul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta «Barbu Stirbei», al Judetului Calarasi si al Detasamentului de Pompieri Calarasi". Ofertele companiilor de constructii interesate pot fi transmise la IGSU - Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) "Imbunatatirea Managementului Riscului la Dezastre", pe adresa publicata la finalul textului, pana la 5 mai 2022, ora 14:00.
Proiectul privind imbunatatirea managementului riscului la dezastru
Titlul Contractului: Lucrari pentru obiectivul de investitii "Consolidare, mansardare si refunctionalizare la Sediul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta «Barbu Stirbei», al Judetului Calarasi si al Detasamentului de Pompieri Calarasi"
Nr. imprumut: 8892 RO
Nr. de referinta: RO-GIES-285296-CW-RFB
1. Guvernul Romaniei a primit un imprumut de la Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare pentru a sprijini implementarea Proiectului privind imbunatatirea managementului riscurilor la dezastre ("Proiectul") si intentioneaza sa aloce o parte din fondurile Proiectului pentru plati prevazute in contractul de Lucrari pentru obiectivul de investitii "Consolidare, mansardare si refunctionalizare la Sediul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta «Barbu Stirbei», al Judetului Calarasi si al Detasamentului de Pompieri Calarasi".
2. Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta solicita prin prezenta invitatie depunerea de oferte sigilate, din partea Ofertantilor eligibili, cu privire la executia de Lucrari pentru obiectivul de investitii "Consolidare, mansardare si refunctionalizare la Sediul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta «Barbu Stirbei», al Judetului Calarasi si al Detasamentului de Pompieri Calarasi", avand o durata estimata de executie a lucrarilor de 24 luni.
3. Licitatia se va organiza in conformitate cu procedura de achizitii competitiva, desfasurata la nivel national, denumita “Cerere de oferte” (Request for Bids – RFB), asa cum este specificata in Regulamentul Bancii Mondiale privind finantarea proiectelor de investitii ale imprumutatilor, editia iulie 2016, revizuit in noiembrie 2017 ("Regulament de achizitii") si este deschisa participarii tuturor Ofertantilor, dupa cum este descris in acest Regulament.
4. Ofertantii eligibili care sunt interesati pot obtine informatii suplimentare de la Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta - Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) la datele de contact de mai jos, in timpul orelor de serviciu, luni-vineri 8:30-16:00.
5. Un set complet al documentelor de licitatie in limba Romana, in format electronic, va fi furnizat Ofertantilor eligibili interesati, ca urmare a unei cereri scrise transmisa la adresele de email de mai jos, in care se vor mentiona informatiile de contact ale Ofertantului. Documentatia de licitatie va putea fi descarcata de pe un link care va fi trimis Ofertantului prin e-mail.
6. Se va organiza o vizita la amplasament in data de 07 aprilie 2022. Ofertantii interesati vor transmite o solicitare de participare cu minim 2 zile lucratoare inainte, la adresele de email indicate mai jos, furnizand urmatoarele informatii referitoare la persoanele desemnate sa participe la aceasta vizita: nume, telefon, e-mail, C.I. scanata. Solicitarile de clarificari la documentatia de licitatie trebuie primite de catre Angajator pana la 14 aprilie 2022, inclusiv.
7. Ofertele trebuie sa fie transmise la adresa de mai jos inainte de 05 mai 2022, ora 14:00. Licitatia electronica nu este permisa. Ofertele intarziate vor fi respinse. Ofertele vor fi deschise public, in prezenta reprezentantilor desemnati ai ofertantilor si a oricaror persoane care doresc sa participe, la adresa de mai jos la data si ora 05 mai 2022, ora 14:00.
8. Toate ofertele trebuie insotite de o Garantie de participare la licitatie in valoare de: 170.000 lei.
9. Se atrage atentia asupra prevederilor Regulamentului de achizitii care mentioneaza cerinta potrivit careia Imprumutatul va comunica, in cadrul Notificarii de Atribuire a Contractului, informatii privind beneficiarul real cu referire la ofertantul castigator, in baza Formularului de Identificare a Beneficiarului Real care este inclus in documentatia de licitatie.
10.Adresa mentionata mai sus este:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta,
Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) „Imbunatatirea Managementului Riscurilor la Dezastre”
In atentia: General de brigada Benone Gabriel DUDUC, Manager de proiect;
Bucuresti, Str. Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, cod postal 010233;
email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Pentru invitatia de participare, click aici!