RO EN
Coșul este gol

VISA: Tehnologia contactless este cheia dezvoltarii platilor mobile din Romania

Visa extinde platile mobile in Romania printr-un parteneriat cu Google Pay si sapte institutii financiare, oferind consumatorilor cat si comerciantilor o experienta de plata mobila comoda, simpla si sigura.
Romania se alatura altor 19 tari europene in care tehnologia de plati mobile oferita de Visa si Google este deja disponibila. Bazat pe tehnologia de tokenizare Visa, serviciul Google Pay permite consumatorilor sa plateasca cu telefonul mobil simplu, rapid si sigur, indiferent daca se afla intr-un magazin, folosesc transportul public in drum spre serviciu sau fac cumparaturi online.
Google Pay are la baza tehnologia de securitate Visa care inlocuieste datele de plata confidentiale ale cardului cu un identificator unic digital si protejeaza impotriva fraudei. In conditiile in care se estimeaza ca numarul consumatorilor care fac cumparaturi online va atinge 2,1 miliarde in intreaga lume pana in 2021, tehnologia de tokenizare Visa joaca un rol vital in consolidarea securitatii platilor digitale.
Consumatorii din Romania pot activa serviciul Google Pay din aplicatiile de mobile banking ale Alpha Bank, Banca Transilvania, CEC Bank, ING Bank, Orange Money, Revolut si UniCredit Bank, avand astfel posibilitatea sa faca plati contactless cu dispozitive mobile, chiar si atunci cand cardul lor nu este contactless.
Extinderea serviciului Google Pay in Europa vine intr-un moment in care tranzactiile contactless inregistreaza o crestere spectaculoasa, tot mai multi consumatori adoptand aceasta metoda extrem de simpla de a plati prin simpla apropiere a cardului de terminalul POS. Potrivit datelor Visa, peste 80% din platile fizice realizate cu carduri Visa la comercianti in Europa erau contactless la sfarsitul lunii septembrie 2020. In Romania, peste 9 din 10 plati realizate cu Visa prin card sau telefonul mobil sunt contactless.
“Tehnologia contactless este cheia dezvoltarii platilor mobile, Romania fiind foarte bine pozitionata din aceasta perspectiva tinand cont ca infrastructura de plata este aproape in totalitate echipata cu NFC. Peste 7 din 10 carduri Visa in Romania pot fi folosite acum pentru a plati cu Google Pay online, in aplicatiile si pe site-urile comerciantilor, in magazine la orice terminal de plata contactless sau in mijloacele de transport public. Astfel, consumatorii vor putea sa se bucure de o experienta de cumparaturi mult mai simpla si sigura atunci cand isi utilizeaza dispozitivul mobil”, a declarat Catalin Cretu, General Manager pentru Romania, Malta, Croatia si Slovenia in cadrul Visa.
„Nu a existat niciodata o cerere mai mare pentru solutii simple, sigure si utile de plata. Suntem incantati sa continuam colaborarea excelenta cu Visa pentru a permite detinatorilor de carduri Visa din toate bancile partenere participante sa acceseze serviciul Google Pay prin intermediul aplicatiilor de mobile banking ale acestora. Incepand de astazi, consumatorii din Romania sunt invitati sa se bucure de toate beneficiile unei experiente de plata simpla si rapida, atat online cat si in magazine”, a declarat Florence Diss, Coordonator Parteneriate pentru Plati la Google.
Totodata, consumatorii din Romania vor putea beneficia de limite mai mari pentru tranzactii, fara introducerea codului PIN, fata de plata cu cardul contactless, unde in prezent este necesara introducerea PIN-ului pentru sume mai mari de 100 de lei. Acest lucru este posibil datorita tehnologiei de tokenizare Visa, care ofera un nivel de securitate suplimentar platilor mobile.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter