RO EN
Coșul este gol

TRANSART: Furnizorii de materiale de constructii adopta comertul electronic

Companiile au, in general, solicitari legate de optimizarea costurilor si a fluxului de numerar, eficientizarea si automatizarea proceselor operationale, implementarea de solutii pentru cresterea productivitatii angajatilor, exactitate in gestiunea stocurilor, cresterea vanzarilor si a profitabilitatii, respectiv accesul la rapoarte de business pe baza carora sa poata fi luate decizii corecte, care au impact pozitiv asupra evolutiei companiei, spune Cosmin Jardianu, Marketing Specialist la Transart, unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri din Romania.
"Atunci cand ne referim la tendinte ale pietei locale de software, trebuie sa luam in considerare toate elementele enumerate. Faptul ca in ultimii doi ani s-a schimbat contextul socio-economic din cauza pandemiei a dus la accelerarea brusca a procesul de digitalizare. Companiile, chiar si cele din sectorul materialelor de constructii, incep sa isi faca simtita prezenta in comertul electronic, prin intermediul magazinelor online sau a platformelor B2B. O alta tendinta majora pe care am observat-o in ultimul timp este legata de optimizarea activitatii din depozit, cu ajutorul aplicatiilor de tip Warehouse Management System", a declarat reprezentantul Transart.
In ceea ce priveste mega-trendurile, cum ar Internet of Things, Big Data, Blockchain, AI (Inteligenta Artificiala), AR/VR (Realitate Augmentata/ Realitate Virtuala), Cosmin Jardianu crede ca adoptarea in Romania va fi in continuare lenta, intrucat presupun costuri mai ridicate. Compania, lucreaza, in acest moment, la integrarea AI si Machine Learning in unele dintre produsele pe care le furnizeaza pe piata.
 
Solutii software adaptate tuturor categoriilor de companii
Transart dezvolta software dedicat companiilor, astfel incat vanzarile furnizorului provin exclusiv din sectorul B2B. Suita de software integrat pentru afaceri include solutii precum: ERP, WMS, platforma B2B, CRM, Sales Force Automation (SFA), Retail Execution & Merchandising, Business Intelligence, Cortex Demand Signal Management si asa mai departe. Potrivit lui Cosmin Jardianu, cele mai populare solutii Transart sunt sistemele B-Org ERP si Neomanager, utilizate de peste 3.000 de companii din Romania; Warehouse Manager WMS; Interfata EDI (Electronic Data Interchange) care automatizeaza schimbul de documente in format electronic; HERMES Sales Force Automation (SFA) - solutia de crestere a vanzarilor pentru firmele care folosesc agenti de teren; HERMES Retail Execution; E-Shop.
"Avem peste 160 de parteneri care activeaza in domeniul constructiilor si al instalatiilor si folosesc produse precum B-Org ERP, Neomanager, Warehouse Manager WMS, HERMES SFA etc. Una dintre dificultatile intampinate in activitate este data de faptul ca firmele, chiar daca au acum nevoi reale de digitalizare, raman intr-o continua asteptare a unor fonduri europene sau guvernamentale. Aceasta duce la intarzieri, respectiv stagnari ale procesului de transformare digitala", a subliniat reprezentantul Transart.
Compania isi propune ca, in curand, sa inceapa sa promoveze la nivel international produse precum HERMES SFA & Retail Execution, respectiv proiecte de Business Intelligence, deoarece aceste solutii pot fi utilizate in orice tara din lume. Actualmente, solutiile Transart sunt implementate in 35 de tari, distribuite pe 3 continente. De asemenea, in functie de cum vor evolua lucrurile, este posibil ca in 2022 compania sa lanseze noi produse Transart dedicate companiilor din Romania.
***
Producatorul clujean de software ERP/ SFA/ WMS/ B2B/ BI/ CRM/ Retail Execution - Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri din Romania. Compania este lider de piata pe zona de SFA - aplicatii mobile pentru forta de vanzari si merchandising, dar si unul dintre putinii furnizori de software ERP care acopera semnificativ principalele nevoi ale afacerilor din comert, import si distributie, cu o suita de aplicatii profesionale proprii (B-Org ERP, HERMES SFA, B2B, BI Adviser si Warehouse Manager WMS), integrate intr-o platforma software ERP romaneasca. 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter