Welcome Home este prima agentie de project management imobiliar adresata persoanelor fizice. Noua companie isi propune sa scurteze timpul de constructie al caselor in regim propriu si sa economiseasca timpul clientului, preluand de la acesta intreaga activitate de supervizare a procesului. Noua afacere a fost infiintata cu o investitie de 20.000 EUR iar targetul pentru primul an este o cifra de afaceri de aproximativ 250.000 EUR.
„La ultimele editii ale evenimentelor noastre imobiliare am efectuat un studiu printre participanti, principalele concluzii fiind ca bucurestenii aloca intre doi si trei ani pentru constructia casei in regim propriu si pierd cel putin 520 de ore pe an in acest proces, de la selectia terenului, intalnirile cu proiectantul si pana la urmarirea antreprenorului si diversilor furnizori de finisaje. Am deschis Welcome Home cu scopul de a scurta procesul si a economisi timpul clientilor”, spune Dora Patrascu, PR Manager, K Group.
Agentia ofera servicii pentru Bucuresti si judetul Ilfov si poate prelua integral sau doar o parte din proces: identificarea terenului (selectarea de oferte in functie de buget, suprafata si zona dorita), proiectare (selectarea unui plan arhitectural din baza de date sau proiectare customizata), acte (dosar vanzare cumparare-teren, certificat de urbanism, studiu geotehnic, obtinerea avizelor si a autorizatiei de constructie), contractul cu antreprenorul general si supervizarea etapelor de constructie, incluzand aici sistemele de automatizare pentru casa inteligenta, proiect de design interior, peisagistica si curatenia finala. Clientii nu au costuri suplimentare deoarece comisionul agentiei este oferit direct de catre furnizorii de servicii.
Despre Welcome Home
Este parte din portofoliul K Group, un consortiu de companii active in domeniul organizarii de evenimente, cu o cifra de afaceri anuala cumulata pe grup de 2,5 milioane EUR. Povestea K Group incepe in urma cu 19 ani, cand a pus bazele Bon Mariage, prima agentie full service de organizare de nunti. In 2007 a inceput sa organizeze targul de nunti, Mariage Fest, care are in prezent trei editii pe an, cu o medie de 7.500 de vizitatori per editie, iar din 2012 organizeaza anual Salonul Auto Moto, un eveniment maraton cu un trafic de 50.000 de persoane. Cu Salonul Imobiliar, K Group inchide un cerc al evenimentelor pe care le organizeaza pentru cele mai importante momente din viata unei famili: nunta, achizitionarea unui autoturism si a locuintei. Incepand din 2018 un nou eveniment a fost adaugat in portofoliu: Wine & Street Food.