RO EN
Coșul este gol

Penny Market investeste in extindere 500 de milioane euro, in urmatorii sapte ani

Penny Market a raportat o cifra de afaceri de 3,45 miliarde lei in anul fiscal 2018, in crestere cu 15% fata de rezultatele din 2017. Cu o strategie de expansiune ambitioasa, produse de calitate ce provin de la furnizori si producatori locali si o atentie constanta la nevoile clientilor, compania si-a propus sa investeasca peste doua miliarde de lei in urmatorii sapte ani in piata din Romania.
Grupul a investit in anul 2018 peste 346 milioane lei in modernizarea si extinderea retelei pentru a putea oferi romanilor o experienta unica la cumparaturi, ajungand azi la un numar de 237 de magazine si trei centre logistice. De asemenea, contributia Penny Market la bugetul de stat al Romaniei in 2018 a fost de peste 167 milioane lei.
“Anul 2018 a fost foarte bun pentru noi. Mai mult, suntem mandri ca performantele echipei din Romania ne-au pozitionat ca tara cu cele mai bune rezultate din punct de vedere al cresterii vanzarilor in cadrul grupului. Noi vom continua procesul de dezvoltare, un semn clar ca avem incredere in Romania, o piata in care exista mult potential pentru un plan de investitii sustinut pe termen lung”, a declarat Daniel Gross, Director General REWE Romania| Penny Market.
Planul de expansiune Penny Market pentru urmatoarea perioada vizeaza deschiderea a 20-25 de magazine anual, astfel incat, in 2025, reteaua sa ajunga la 400 de spatii deschise. Investitiile din urmatorii ani includ si deschiderea celui de-al patrulea centru logistic in regiunea Oltenia, precum si lucrari de modernizare si eficientizare a intregii retele de magazine existente. Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte, in urmatorii sapte ani, se ridica la peste 2,32 mld lei.
In 2018, Penny Market a inaugurat 15 noi magazine si a finalizat remodelarea a 170 de magazine in format Future Store in toata tara. Procesul de remodelare a inceput in martie 2015 si s-a incheiat in luna noiembrie a anului 2018 si a presupus investitii in valoare de peste 120 milioane de lei. In momentul de fata, toate magazinele Penny Market sunt construite intr-un format modern, adaptat cerintelor clientilor romani, cu accent pe un design elegant.
Penny Market a intrat pe piata din Romania din anul 2005, avand o politica de achizitii axata pe sortimente de la producatori regionali si colaborari cu producatori locali. In prezent, peste 70% dintre produsele aflate pe rafturile magazinelor sunt achizitionate de la producatori si furnizori locali, contribuind astfel la dezvoltarea sectorului agroalimentar si sustinerea economiei romanesti.
Pentru anul in curs, planurile Penny Market includ: investitii in expansiune in conformitate cu certificarea de management energetic ISO 50001, extinderea colaborarii cu producatorii romani si implicarea in activitati de sustinere a comunitatilor si de protejare a mediului. Compania va continua sa adapteze permanent reteaua de magazine punand accent pe modernizarea design-ului, eficientizarea proceselor de organizare folosind noua tehnologie si, bineinteles, dezvoltand gama de produse cu accent pe prospetimea si varietatea acestora.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter