RO EN
Coșul este gol

BRICO DEPOT finalizeaza procesul de transformare si continua dezvoltarea retelei

Brico Depôt Romania, parte a Kingfisher, companie internationala de imbunatatire a locuintei, finalizeaza procesul de transformare a celor 19 magazine Praktiker in Brico Depôt si anunta o noua pozitionare de brand, mai apropiata de clienti. Noua retea de magazine Brico Depôt numara acum 34 de magazine, in 25 de orase din tara.
Actiunile de transformare a magazinelor Praktiker in Brico Depôt au fost gandite tinand cont de modul in care clientii isi planifica proiectele de renovare si amenajare, de suprafetele si bugetele de care dispun, dar si de uneltele de care au nevoie. Clientii vor beneficia, astfel, de o experienta imbunatatita de cumparare, adaptata asteptarilor si cerintelor lor si vor putea gasi mult mai usor si mai repede produsele la raft. De asemenea, au fost prevazute si amenajate noi spatii inspirationale, precum showroom-uri de baie, in care clientii pot testa si vedea in realitate cum va arata baia lor. In plus, datorita noului mod de dispunere a produselor – mai intuitiv si usor de urmarit – alegerile clientilor vor fi mult mai simple.
Odata cu finalizarea procesului de transformare, Brico Depôt marcheaza trecerea catre o noua etapa a strategiei operationale si lansarea unei noi pozitionari de brand, insotita de un nou slogan: „it’s good to be home”.
„Le propunem clientilor un nou Brico Depôt si o noua abordare, mai apropiata de nevoile si asteptarile acestora. Credem ca fiecare dintre noi ar trebui sa aiba o casa in care sa se simta bine, iar obiectivul nostru este ca imbunatatirea locuintei sa devina accesibila tuturor. Ii invitam in noile magazine, in care vor descoperi solutii adaptate diverselor provocari cu care se confrunta in proiectele de amenajare si renovare, precum si game inovatoare de produse, la preturi mici zilnic”, declara Adela Smeu, CEO Brico Depôt Romania.
34 de amenajari interioare pentru 34 de clienti
Finalizarea procesului de transformare este sarbatorita alaturi de clienti, in toate magazinele Brico Depôt, prin organizarea de concursuri cu premii instant, dar si a unei tombole cu premii constand in 34 de amenajari interioare realizate cu ajutorul unui designer.
Recomandarile Brico Depôt pentru primavara 2019 vin sub forma unui nou catalog, care propune clientilor o selectie de produse preferate, ideale pentru o amenajare personalizata a locuintei, la preturi mici. Catalogul este valabil in perioada 15-28 martie.
Inspiratie pentru gradina si balcon
Brico Depôt a lansat, in premiera, noul catalog „Idei pentru gradina si balcon”, inspirat din povestile a sapte clienti cu provocari diferite de reamenajare a gradinii sau balconulului. In cele 118 pagini, clientii pot gasi inspiratie pentru noi proiecte, dar si solutii inteligente si idei de amenajare, astfel incat sa obtina spatii functionale si de efect, indiferent de suprafata si bugetul pe care le au la dispozitie. Catalogul este valabil in perioada 15 martie – 30 iunie 2019, in magazinele Brico Depôt, pe website si in aplicatia Brico Depôt.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter