RO EN
Coșul este gol

ARISTON a fost desemnat unul dintre Superbrand-urile anului 2017

Ariston Thermo, liderul pietei locale de centrale termice si boilere electrice, a primit distinctia de „Best Buy Award”, fiind considerat de catre romani brandul de centrale termice si boilere cu cel mai bun raport calitate-pret si cea mai buna experienta de cumparare. De asemenea, Ariston fost desemnat unul dintre Superbrand-urile 2017, dupa ce s-a facut remarcat intre alte 1.200 de marci analizate de Superbrands Romania. In urma proceselor de selectie, realizate atat pe baza unor cercetari de piata, cat si prin intermediul jurizarii unor personalitati reprezentative in domeniu, brandul Ariston a fost premiat cu titlurile Best Buy Award si Superbrand. Cele doua titluri internationale isi propun sa ofere recunoastere celor mai apreciate branduri din Romania.
„Suntem bucurosi sa primim aceste distinctii de valoare, care ne reconfirma aprecierea si increderea pe care clientii nostri o au in produsele Ariston. Recunoasterea primita din partea consumatorilor romani subliniaza pozitia dominanta a marcii noastre. Vom continua sa dezvoltam produse calitative si durabile, care sa raspunda nevoilor reale ale pietei” a declarat Catalin Draguleanu, Country Manager Ariston Thermo Romania.
Ariston Thermo Romania a primit medalia „Best Buy Award”, alaturi de statusul „Nr.1 pentru cel mai bun raport pret-calitate”, la categoria „Sisteme de incalzire si tehnologie termica in general”, in cadrul celui mai nou studiu de piata Best Buy Award Construction 2017/2018. Studiul Best Buy Award Romania a fost realizat de catre organizatia elvetiana ICERTIAS - International Certification Association, pe un esantion relevant de 1.200 de respondenti. Esantionul a fost reprezentat de profesionisti in constructii si persoane fizice pasionate de bricolaj.
Sondajul Constructii Best Buy Award 2017/2018 Romania arata in ce mod profesionistii in constructii si DIY experimenteaza diferite produse si servicii de pe piata romaneasca, referitor la raportul pret-calitate. Astfel, prin intermediul sondajului, oamenii si-au rasplatit cu votul lor brandurile si serviciile care le-au oferit cel mai bun raport calitate-pret in intervalul de timp mentionat.
Conform regulamentului, companiile nu se pot nominaliza ele insele sau aplica direct la studiul de piata Best Buy Award, ci pot primi statutul de Best Buy Award numai prin intermediul produselor sau serviciilor lor, in cazul in care obtin cel mai mare numar de voturi pentru categoria relevanta. Consumatorii au raspuns prin metoda intrebarilor deschise, unde au putut mentiona liber furnizorii de produse si servicii, folosind propriile cuvinte.
„Obtinerea acestor medalii ne provoaca sa continuam procesul de inovare al produselor noastre cu scopul de a duce confortul mai aproape de clientii nostri. In acest sens, lucram permanent la crearea de solutii adaptate celor mai noi cerinte ale pietei cu accent pe tehnologii de ultima ora, servicii de post-vanzare si mentenanta”, a adaugat Catalin Draguleanu, Country Manager Ariston Thermo Romania.
Ariston Thermo Romania a fost, de asemenea, desemnat SuperBrand 2017, o distinctie primita din partea Superbrands Romania. Compania a obtinut statutul de Superbrand, remarcandu-se pentru performantele sale intre cele peste 1.200 de branduri, din aproape 50 de categorii de business. Intr-o prima faza a evaluarii Superbrands, brandurile au fost analizate de Consiliul Superbrands, format din profesionisti din domeniile de marketing, comunicare, managementul afacerilor sau media, pe baza a trei criterii principale - calitate, incredere si diferentiere pe piata. In urma evaluarii, doar jumatate dintre brandurile propuse au intrat in studiul de piata realizat de Superbrands in colaborare cu IPSOS.
In a doua faza a procesului de selectie, brandurile au fost validate de consumatori in urma unui studiu de piata, realizat pe un esantion reprezentativ, de peste 1.500 de respondenti. Intrebarile au implicat verificarea performantelor brandurilor nominalizate pentru statutul de Superbrand din perspectiva unui set de atribute precum incredere, dinamism si leadership. Astfel, din totalul brandurilor analizate, au fost distinse in final cu statutul de Superbrands pentru Romania un numar de 370 de marci.
Despre Ariston Thermo Romania
Ariston Thermo Romania este filiala locala a companiei italiene Ariston Thermo Group, unul dintre liderii internationali in productia si furnizarea unei game complete de echipamente si servicii destinate incalzirii si producerii de apa calda menajera.
Angajamentul Ariston Thermo privind eficienta energetica este exprimat prin lansarea constanta de noi solutii bazate pe surse regenerabile de energie, cum ar fi sistemele solare si pompele de caldura, precum si prin imbunatatirea eficientei produselor traditionale (boilere sau centrale termice), dar si prin investitiile in noi proiecte.
Portofoliul de produse Ariston Thermo Romania este compus din centrale termice murale si de pardoseala, in condensare, boilere electrice si indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer conditionat si panouri solare, sub brandurile Ariston, Chaffoteaux si Elco.
Despre Best buy Award
Best Buy Award este un proiect international continuu pentru cercetarea si premierea produselor, serviciilor si altor entitati de pe pietele locale si internationale care ofera cea mai buna experienta de cumparare si cel mai bun raport calitate-pret, exclusiv in functie de experienta si opiniile consumatorilor.
Proiectul Best Buy Award este coordonat si sustinut la scara globala de organizatia elvetiana ICERTIAS - International Certification Association cu sediul la Zurich, Elvetia. Pentru cercetarile din cadrul Best But Award, ICERTIAS colaboreaza cu numeroase organizatii locale si internationale, incurajand astfel cooperarea in vederea constientizarii importantei raportului calitate-pret la nivel local si global.
Despre Superbrands
Superbrands este organizatia mondiala care ofera prestigiosul statut de Superbrand, brandurilor evaluate de catre un juriu larg de personalitati reprezentative pentru domeniu, denumit Consiliu Superbrands, si validate de consumatori, in urma unui studiu de piata. Criteriile luate in considerare sunt Calitate, Incredere, Diferentiere pe Piata, alaturi de alti indicatori care definesc profilul de consum din diferite piete, la nivel global.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter