Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, pregateste, pentru 10 mai, lansarea unui nou magazin in Bucuresti si o campanie de rebranding pentru magazinele sale de retail. Investitia vizeaza deschiderea magazinului din Calea Vitan 112-114 si modernizarea unitatilor din Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Oradea, toate sub brandul MatHaus -divizia de retail Arabesque. Potrivit Arabesque, sectorul constructiilor rezidentiale din Romania s-a dezvoltat semnificativ in ultimii ani, iar investitia in reteaua MatHaus vine sa ofere suportul logistic necesar.
“ Suntem specialistii segmentului de materiale pentru constructii, finisaje si renovari si putem transfera experienta noastra din industrie catre clientii persoane fizice care vizeaza un astfel de proiect ” a declarat Cezar Rapotan, fondator si actionar principal Arabesque.
“In orice magazin MatHaus, toti cei care au ceva de construit, de reparat sau renovat vor avea la dispozitie o gama extinsa de produse de calitate, oferte personalizate pentru proiecte, consiliere tehnica si transport gratuit in aria logistica a magazinului. Este economic si comod sa lucrezi cu MatHaus!”, a mai spus Rapotan.
Potrivit unui studiu comandat de Arabesque, piata constructiilor a avut o evolutie pozitiva in 2017, iar cifrele din primul trimestru 2018 arata un trend incurajator. Pe fondul cresterii economice , cererea de spatii de birouri, locuinte si constructii industriale a avansat semnificativ, astfel ca afacerile din acest sector s-ar putea apropia in acest an de borna de 30 de miliarde de lei, cu 3 miliarde de lei peste nivelul din 2016. Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, detine 38 de centre comerciale in Romania, Moldova, Ucraina si Bulgaria. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni, iar forta logistica este asigurata de peste 1000 de camioane specializate.