Veniturile operationale ale dezvoltatorului israelian Plaza Centers au insumat 33,7 milioane de euro in primele sase luni ale anului in curs (+42% fata de nivelul semestrului corespunzator din 2011). Evolutia optima s-a datorat, prepondent, majorarii incasarilor provenite din inchirieri, ca urmare a cresterii numarului de centre comerciale de tip mall gestionate in perioada de referinta. Astfel, in prima jumatate a anului in curs au fost definitivate cateva proiecte importante, cum ar fi Kragujevac Plaza (in Serbia), prima etapa a Kharadi Plaza (sau Matrix One) si Koregaon Park, ambele in localitatea Pune (India). "In pofida conditiilor provocatoare din tarile in care administram proprietati, am inregistrat o crestere importanta a veniturilor. Totusi, nu ne asteptam la o imbunatatire a contextului economic in perioada urmatoare, mentinand o atitudine precauta fata de posibilele riscuri generate de acutizarea crizei datoriilor suverane ale unor state din zona euro", a declarat Ran Shtarkman, presedinte si CEO al Plaza Centers. Informatii suplimentare, la www.plazacenters.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.