Termene.ro, platforma care ofera informatii actualizate in timp real despre firmele din Romania, a inregistrat in primul semestru din 2020 o crestere organica de aproximativ 40% a afacerilor comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut si estimeaza un avans de 40%-60% la nivelul intregului an, pana la 4 milioane de lei.
Conform datelor companiei, profitul net inregistrat in 2019 a fost de 402,767 de lei (84.000 de euro), cu o marja de profit de 13%, iar pentru 2020 prognoza marjei este de 10-15% deoarece vor fi continuate investitiile in dezvoltare, marketing si vanzari.
Cresterea inregistrata de Termene.ro in ultimul an este bazata, in principal, pe maturizarea echipei de vanzari, stabilizarea afacerii pe zona de retentie (clientii atrasi anii anteriori au continuat colaborarea si in 2020) si pe atragerea de clienti noi din zona enterprise.
"Chiar daca 2020 este un an cu multe incertitudini economice, evolutia noastra este in crestere in principal datorita automatizarii proceselor de business, stabilitatii produsului propriu si mai ales se vad rezultatele investitiilor realizate in marketing. Imediat cu aparitia contextului creat de pandemia Covid-19, am investit in tehnologie, parteneriate si marketing. Spre exemplu, ne-am dublat investitiile in marketing si suport tehnic in ultimele sase luni", a declarat Adrian Dragomir, co-fondator Termene.ro.
Numarul de utilizatori ai companiei Termene.ro a crescut in ultimul an si a ajuns la 66.800 de firme la sfarsitul primului semestru din 2020. Numarul de angajati ai Termene.ro a ajuns la 29 specialisti in prezent.
In contextul in care firmele vor sa isi gestioneze mai bine riscurile in noua realitate economica, Termene.ro a extins facilitatile oferite de contul gratuit prin care utilizatorii au acces la toate informatiile financiare si juridice de care au nevoie pentru a-si proteja afacerea.
Totodata, in ultimul an, Termene.ro si-a accelerat cresterea si s-a extins printr-o serie de parteneriate strategice alaturi de mari companii prezente pe piata romaneasca. Compania a lansat, astfel, in parteneriat cu Deloitte Romania aplicatia PartnerSCAN, care permite companiilor evaluarea partenerilor de afaceri din punctul de vedere al riscului fiscal. De asemenea, alaturi de KRUK Romania a fost lansata o solutie automatizata pentru transmiterea in colectare a facturilor neincasate, dedicata in principal antreprenorilor. Foarte recent, a fost implementat parteneriatul cu TBI Bank prin care companiile care folosesc Termene.ro pot accesa un imprumut pentru business direct din cadrul platformei, intr-un proces digital, fara vizite la banca, birocratie inutila sau garantii. In plus, in parteneriat cu SmartBill a fost lansat serviciul de monitorizare zilnica a statutului fiscal al partenerilor.