RO EN
Coșul este gol

REVEAL: 80% dintre romani ar aloca peste 4.000 de lei pentru renovarea locuintei

Peste 60% dintre romani aleg sa-si renoveze intreaga casa la nevoie, in timp ce 24% fac acest lucru periodic. Doar un procent de 9% isi renoveaza casa atunci cand vad un produs interesant si isi doresc sa il aiba, potrivit unui studiu realizat de Reveal Marketing Research pentru FERRO Group pe un esantion national de 1008 de persoane.
Pe primul loc in topul incaperilor din locuinta, carora romanii le acorda o atentie sporita pentru renovare se regasesc baia si bucataria (72%). Cand vine vorba de schimbarile pe care ar putea sa le faca romanii anul acesta, 90% dintre respondenti au raspuns ca zugravitul face parte din prioritatile lor.
Pe locul secund, 72% dintre romani isi doresc schimbari majore, cum ar fi schimbarea obiectelor sanitare (baterii, dusuri, etc), acestia fiind urmati de aceia care prefera sa schimbe mobila (64%), sistemul de iluminare (51%) si instalatia de apa (34%).
Romanii aleg intr-o mai mare masura usurinta de utilizare in detrimentul criteriilor de design si culoare
De asemenea, 68% din respondentii la acest studiu aleg cu predilectie sa-si cumpere produse de renovare a casei avand in vedere usurinta in utilizare. Doar 43% aleg produse in functie de design si culoare (37%). Elementele de renovare cele mai cautate de catre romani atunci cand vor sa-si renoveze casa sunt: bateria de la chiuveta din bucatarie si bateria de la lavoarul din baie.
In ceea ce priveste suma pe care ar fi dispusi sa o investeasca pentru bateria de la chiuveta din bucatarie, 20% dintre respondenti au afirmat ca ar aloca intre 151 si 200 de lei, in timp ce 15% ar aloca un buget cuprins intre 50 si 100 de lei. In cazul bateriei pentru lavoarul de la baie, 21% dintre respondenti ar aloca un buget intre 151 si 200 de lei, iar 15% ar aloca un buget cuprins intre 50 si 100 de lei.
1 din 2 romani apeleaza la meseriasi pentru renovarea casei
De asemenea, respondentii la acest studiu apeleaza cu predilectie la ajutorul meseriasilor pentru renovarea casei, acestia fiind in procent de 59%. Doar 9% apeleaza la o firma specializata in timp ce 25% declara ca se vor ocupa personal de renovare (5.8% alta situatie).
Respondentii care au luat parte la acest studiu desfasurat de Reveal Marketing Research sunt femei si barbati, cu varsta peste 18 ani, utilizatori de internet.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter