Editia noiembrie-decembrie a revistei Fereastra cuprinde date si informatii referitoare la situatia actuala si perspectivele pietei nationale/internationale de tamplarie termoizolanta si fatade cortina. De asemenea, sunt prezentate subiecte cu privire la evolutia societatilor din domeniu, informatii despre producatorii de ferestre si furnizorii de sisteme/materiale specifice, aspecte economice, tehnice si legislative etc. Publicatia include si informatii cu privire la noile materiale si tehnologii, disponibile pe piata de profil si promovate de cele mai renumite companii din bransa, aceste inovatii fiind impulsionate de exigentele programului Europa 20-20-20. Totodata, se analizeaza segmentul productiei/furnizarii de usi de interior sau exterior, modele metalice si alte ansambluri similare, respectiv cele specifice sectorului de usi de garaj/industriale si ansambluri automate, evidentiindu-se principalele aspecte proprii fabricantilor si firmelor implicate in aceste domenii de activitate. La rubrica de companii, se analizeaza modul in care firmele autohtone se pregatesc pentru provocarile anului viitor. De asemenea, oficialii firmelor Alukonigstahl, Hormann Romania, Cobra Cehia, Abitare CG, 4 Tech, Intercom Topaz, Penosil, Primer Electro, Teraplast, Invest Prod, Door Panels, Stromtech, AGB, Interplast Rom, Big Aluminium, Lipoplast, Verofer, Alumni, Art Land, Hoppe, Aluprof System, Pro Confort, Elumatec, Magnicom si altii contureaza, in cadrul rubricii de opinii, evolutia pietei sistemelor din aluminiu, a celei din sectorul usilor de garaj/industriale, a segmentului de feronerie, din sectorul accesoriilor pentru industria sticlei, pe segmentul de paneluri ornamentale pentru usi din PVC, al productiei de rulouri exterioare si usi de garaj, din bransa fabricantilor de spume poliuretanice, a firmelor implicate in procesarea de vitraje, a livrarilor de profile din PVC, pe piata producatorilor de tamplarie/fatade cortina, in domeniul furnizarii de accesorii sau utilaje al celui de usi de interior etc.
Aspecte tehnice de ultima ora, la rubrica de consultanta
In cadrul sectiunii de consultanta, sunt prezentate aspecte tehnice de ultima ora si noi oportunitati in ceea ce priveste performantele de termoizolare si etansare pentru cladirile comerciale, analiza experimentala si numerica a conexiunilor dintre otel si sticla, principliile de renovare a fatadelor la cladirile de birouri etc. Totodata, se descriu noile concepte de comunicare (ca factor esential pentru producatorii de ferestre), noile amendamente aduse normelor europene fiind subiectul unui alt articol de amploare. Standardul pentru usi de interior (aflat in etapa finala de aprobare) se afla si in atenta specialistilor din tara noastra, in timp ce noile provocari pentru fabricantii de ferestre si cele mai potrivite solutii de remediere a problemelor sunt identificate de expertii IFT Rosenheim. Estimarile referitoare la evolutia activitatii pe piata mondiala de tamplarie, conturate de cercetatorii americani, sunt prezentate in paginile publicatiei, iar cele mai recente documente financiare ce reflecta activitatea marilor corporatii din bransa indica o posibila reluare a recesiunii. Aceste aspectele si multe altele – care vor influenta cu siguranta si firmele din Romania – sunt reflectate pe larg la rubrica de agenda externa. Temele centrale ale editiei sunt constituite de analiza pietei fabricantilor/distribuitorilor de usi pentru interior, exterior, metalice, ansambluri de garaj/pentru uz industrial sau porti si usi automate/sisteme specifice de actionare, in cadrul carora sunt prezentate declaratii ale conducerii firmelor: Alfa Wood, Amplius 2000, Aress Design, Benati, Betarom, Conf Binale, Eurocasa, Mega Construct Metal, Perfectview, Porta Brand B&M, Porta Elcon, Alfa Cluj, Alumatic, Door Sistem, Electric Plus, European Standard, Intersofex, Kom Doors, MCA Grup, Swing Trade, Vonrep, Geze Romania, Aluterm Group, G-U Ferrom Com, Dorma Romania, Bit Windoors, Rom Automatizare, Somfy Romania, Eclisse Romania, Diafan, Simax Automatic, Assa Abloy, Kaba Group etc. Domeniile analizate – care constituie etaloane ale pietei de tamplarie - au premise diferite in ceea ce priveste expansiunea vanzarilor, tendintele interne si internationale fiind evidentiate in 11 pagini ale revistei. Pentru informatii suplimentare, click aici!