RO EN
The cart is empty

NOU! Lista cu principalii 20 furnizori de materiale pentru hidroizolatii

Lista de firme contine 20 de companii specializate in furnizarea de materiale utilizate la executia lucrarilor de hidroizolatii. Veniturile cumulate ale societatilor in anul 2010 au scazut cu 0,63% fata de 2009, cand acestea au inregistrat o cifra de afaceri totala de 254 milioane de euro. Regresul - comparabil, totusi, cu o stagnare - survine dupa o diminuare putin semnificativa in primul an de recesiune (-2,27%), de la nivelul de 259,9 milioane de euro din 2008, astfel incat - spre deosebire de alte segmente ale pietei materialelor de constructii - companiile din bransa au premise favorabile de recuperare a pierderilor pe termen scurt. Trebuie precizat faptul ca nivelul total al cifrei de afaceri a firmelor analizate include si veniturile obtinute ca urmare a derularii altor activitati specifice, unii producatori/distribuitori fiind implicati in diverse alte domenii, cum ar fi, de exemplu, comercializarea sistemelor de termoizolare (polistiren expandat), tubulatura pentru aplicatii industriale, echipamente si accesorii pentru gradina, livrarea de substante chimice de baza, produse pentru industria materialelor plastice, sisteme de pardoseli, elemente destinate protectiei la foc, solutii antiderapante, vanzarea de profile PVC pentru tamplarie, echipamente pentru instalatii de apa si canalizare, sisteme pentru poduri, profile termoplastice, lacuri si vopsele, tencuieli decorative etc. Daca se ia in considerare faptul ca reducerea activitatii din intregul sector specific (respectiv, piata materialelor de constructii) a fost mai accentuata in perioada de maxima intensitate a crizei economice (la un nivel cumulat de -40%, potrivit estimarii conducerii Asociatiei Producatorilor de Materiale de Constructii din Romania – APMCR si datelor analizate de departamentul specializat al revistei Agenda Constructiilor), rezulta ca societatile incluse in analiza au fost putin afectate de efectele recesiunii. Din totalul celor 20 companii, circa 45% reprezinta firme ce au sediul social in Bucuresti-Ilfov, respectiv un numar de 9 agenti economici. Acestia au obtinut in 2010 o cifra de afaceri de 174,4 milioane de euro – ceea ce reprezinta 69,1% din veniturile insumate ale celor 20 de societati, respectiv 252,4 milioane de euro (in scadere cu 3,64% fata de anul anterior, cand au realizat 181 milioane de euro, adica aproape 71,26% din volumul total consemnat de companiile analizate, care au cumulat 254 milioane de euro). Datele raportate in primul an de recesiune arata ca firmele din Bucuresti-Ilfov au consemnat o situatie atipica, inregistrand o crestere ce nu a urmat tendintele pietei (+3,8%), in raport cu veniturile din 2008, de 175,6 milioane de euro, care au avut o cota de 67,56% din totalul de 259,2 milioane de euro, aferent acelui an. In perspectiva incheierii de parteneriate pentru efectuarea de livrari de materiale, tehnologii si servicii specifice, aveti posibilitatea sa consultati lista firmelor, care include informatii cu privire la: denumirea companiilor; codul unic de inregistrare (inclusiv datele consemnate la Registrul Comertului); date de contact ale societatilor (localitate, judet, adresa, cod postal, numar de telefon/fax, adresa de e-mail, website, numele persoanei care detine o functie de decizie etc.). De asemenea, documentul cuprinde date care pot fi utilizate la elaborarea unor strategii de afaceri cu privire la concurenta, la situatia actuala si perspectivele bransei furnizorilor de materiale pentru hidroizolatii, dintre care se disting urmatoarele categorii: vanzarile realizate in anii 2008, 2009 si 2010 (exprimate in moneda nationala si in euro), cota de crestere sau scadere a livrarilor etc. Pentru informatii suplimentare, click aici!

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter