RO EN
The cart is empty

KRAFT PAINTS: Majorare de 20% a cifrei de afaceri in 2011

Managerii Kraft Paints - divizia de vopsele a companiei Druckfarben Romania (subsidiara grupului elen Druckfarben Hellas) - estimeaza ca vor realiza venituri totale de 6 milioane de euro in acest an, urmand a fi raportata o crestere de 20% fata de nivelul de 5 milioane de euro consemnat in 2010. Pentru indeplinirea acestui obiectiv, societatea are in vedere lansarea de produse noi, strategia companiei incluzand, totodata, extinderea distributiei la nivel national atat prin intermediul centrelor de bricolaj, cat si prin alte tipuri de parteneriate. Planul de afaceri pe termen mediu si lung vizeaza consolidarea pozitiei Kraft Paints pe piata romaneasca, pentru a ajunge intre primii cinci producatori de vopsea la nivel national in urmatorii ani. Recent, compania a lansat un nou sortiment, Kraft Brilliant, vopsea lavabila pentru interior cu aspect de portelan. "Vom continua sa investim in dezvoltarea de produse inovatoare adresate noilor exigente ale consumatorilor. Pentru promovarea noului sortiment de vopsea, am alocat un buget de marketing in valoare de 0,5 milioane de euro", a declarat Nikolas Kotzias, Country Manager al Druckfarben Romania.
Compania este prezenta pe piata romaneasca din 2003, iar in 2007 a deschis o unitate de productie cu o capacitate de 20.000 de tone /an si diverse facilitati conexe, situata in localitatea Magurele (judetul Ilfov). De asemenea, societatea detine si divizia Druckfarben Inks, unul dintre liderii pietei autohtone de cerneluri si ambalaje flexibile. Informatii suplimentare, la www.kraftpaints.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter