RO EN
The cart is empty

HORNBACH: Livrari de peste 500 de milioane de euro, in Germania

Grupul german Hornbach a comunicat, pentru primul trimestru al anului fiscal 2012 - 2013, o cifra de afaceri de 918,8 milioane de euro, constituind o usoara crestere (+0,1%) in raport cu perioada similara a exercitiului financiar precedent. In aceste conditii, veniturile nete consolidate s-au diminuat cu 5,1%, ajungand la 46,9 milioane de euro. In ceea ce priveste Hornbach Baumarkt, incasarile la nivelul acestui subgrup au totalizat 865,1 milioane de euro, fiind cu 0,2% mai mari fata de intervalul aprilie - iunie 2011. In urma deschiderii noilor magazine din Suedia, numarul centrelor de bricolaj a ajuns la 135 de unitati. Din punct de vedere geografic, cele mai bune rezultate au fost raportate de subsidiara din Germania (503,8 milioane de euro, reprezentand o sporire de 0,5%). In ceea ce priveste celelalte piete, specialistii holdingului observa ca situatia a evoluat mult mai bine in zona de vest a continentului (in special, in Luxemburg, Austria, Olanda, Elvetia si Suedia) fata de cea rasariteana, unde tendinta descendenta s-a atenuat totusi destul de mult. Urmand unei perioade indelungate de scaderi, rezultatele reprezentantei din Romania au inregistrat o inflexiune, comunicandu-se pentru prima data in ultimii ani o crestere a vanzarilor. Pe termen scurt, estimarile conducerii concernului indica o majorare de aproximativ 5%, fiind de asteptat ca veniturile operationale sa depaseasca usor pragul de 169 milioane de euro, cat au fost in 2011 - 2012. Informatii suplimentare, la www.hornbach-group.com    
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter