Hornbach (Germania), grup multinational cu activitati pe piata de bricolaj, a inregistrat, in intervalul martie - noiembrie 2010, vanzari de 2,4 miliarde euro, in crestere cu 4,8% fata de perioada corespunzatoare din 2009. Veniturile companiei au sporit semnificativ in ultimele trei luni ale perioadei de raportare, holdingul anuntand o majorare de 7,5% a afacerilor, pana la 765,4 milioane de euro. "Incasarile obtinute de magazinele din Germania au sporit, in trimestrul al treilea, cu 6,4%, fiind remarcata o crestere a interesului clientilor pentru centrele Hornbach. Rezultate financiare optime am obtinut si in celelalte tari europene, vanzarile celor 40 de unitati situate in opt state majorandu-se cu 1,3%. In ultimele luni ale perioadei de raportare se remarca o crestere a increderii din partea consumatorilor din tarile Europei Centrale si de Est, previziunile pentru urmatoarele sase luni fiind optimiste", a declarat Albrecht Hornbach, presedintele holdingului. Potrivit celui mai recent raport financiar al grupului, pana la finele anului trecut au fost deschise numai trei centre comerciale, in Romania, Olanda si Cehia. In prezent, compania detine o retea de 132 de magazine amplasate in noua tari din Europa, dintre care 92 sunt situate in Germania.
Hornbach a accesat piata autohtona in anul 2007, cand a achizitionat terenul fostului complex Prisma (din judetul Ilfov) si s-a extins - la nivel local - cu cate un magazin pe an. Compania a inaugurat centrul comercial din apropierea Capitalei in luna decembrie 2010, investitia fiind evaluata la 40 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.hornbach.com