Compania Decora, din Polonia, specializata in comercializarea de materiale/sisteme pentru decorarea ferestrelor, plafoanelor si finisarea podelelor, a comunicat rezultatele aferente anului fiscal 2011, conform carora, in intervalul mentionat, societatea a realizat o cifra de afaceri de 213,46 milioane zloti - PLN (aproximativ 51,64 milioane euro). Aceasta a reprezentat o majorare de 16% in raport cu exercitiul financiar precedent, profitul net rezultat consemnand, la randul sau, o sporire de 18%, pana la nivelul de 6,95 milioane PLN. Anul anterior s-a caracterizat printr-un amplu proces de reconfigurare a portofoliului de produse, concomitent cu restructurarea organizationala si implementarea unui sistem de dezvoltare a solutiilor tehnologice inovatoare. De asemenea, in 2011 a fost finalizat procesul de integrare a unui program de gestiune din categoria ERP (marca SAP), care a devenit functional la nivelul tuturor entitatilor din cadrul grupului. Toate masurile mentionate au vizat, conform declaratiilor conducerii grupului, cresterea valorii adaugate si asigurarea unor servicii profesionale pentru clientii Decora. Informatii suplimentare, la www.decora.pl
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.