Compania Decora, din Polonia, specializata in comercializarea de materiale/sisteme pentru decorarea ferestrelor, plafoanelor si finisarea podelelor, a comunicat faptul ca, in primul trimestru din 2011, a fost realizata o cifra de afaceri in valoare de 64,44 milioane zloti - PLN (16,5 milioane de euro), in crestere cu 15,5% fata de perioada corespunzatoare din 2010. Cea mai mare parte a incasarilor (39,5 milioane PLN) au provenit din livrarea de produse specifice, suma de 24,36 milioane PLN fiind corespunzatoare furnizarii de bunuri. Desi profitul obtinut nu s-a situat la o cota ridicata, este notabil faptul ca, in intervalul analizat, s-a reusit mentinerea activitatii la un nivel acceptabil de eficienta. De asemenea, trebuie precizat faptul ca, in intervalul ianuarie - martie a.c., au fost lansate mai multe noutati. Este vorba despre sapa absorbanta de socuri electrice ElectroProTec, prezentata - in premiera - la targul specializat desfasurat recent la Hanovra - Germania, precum si de extinderea gamei de produse ce beneficiaza de designul companiei italiene de specializate Carlo Conte. Informatii suplimentare, la www.decora.pl
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.