RO EN
The cart is empty

AMBIENT estimeaza mentinerea trendului crescator al afacerilor

Ambient Sibiu, unul dintre cei mai importanti retaileri cu materiale de constructii din zona de vest a Romaniei, a inregistrat o crestere cu 14% a cifrei de afaceri din 2012 calculate in moneda nationala, fata de nivelul anului anterior, pana la aproximativ 667,8 milioane de lei (aproximativ 152 milioane de euro). Conform portalului Ministerului Finantelor Publice, in 2011 compania a realizat un rulaj de 585,8 milioane de lei (133 milioane de euro). Rezultatele au fost inregistrate in contextul mentinerii dificultatilor pietei locale a constructiilor. Pentru anul in curs conducerea companiei estimeaza o mentinerea trendului ascendent al afacerilor. Ambient detine in Romania 12 centre comerciale si 15 depozite de materiale pentru constructie si platforme logistice, situate in principal in zona Transilvaniei si lucreaza cu 1.600 de angajati. "In ultimii doi ani cifra de afaceri cumulata a companiei s-a majorat cu 47%, datorita in special relatiilor comerciale stabilite cu peste 3.000 de constructori, 170.000 de clienti posesori de Card Bonus, peste 11.000 de mesteri afiliati, precum si datorita unei oferte ce include mai mult de 40.000 de produse, livrate de 700 de furnizori parteneri. De asemenea, luand in calcul stagnarea pietei de profil si faptul ca aceasta crestere s-a realizat fara extinderea retelei de centre comerciale, realizarea din acesti doi ani este cu mult mai spectaculoasa", a declarat Ioan Ciolan, director general al Ambient SA. In acest an, compania aniverseaza 20 de ani de prezenta pe piata locala a materialelor de constructii. Informatii suplimentare, la www.ambient.ro
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter