RO EN
The cart is empty

SCHINDLER: Management integrat al traficului prin tehnologia PORT

PORT constituie singura solutie de control al destinatiei de a treia generatie disponibila pe piata internationala a ascensoarelor, fiind dezvoltat pe baza a peste 30 de ani de experienta in domeniu. Sistemul poate fi configurat pentru a propune etajul potrivit pentru fiecare pasager din cabina, oferind, totodata, facilitatea stabilirii unor destinatii predeterminate. O alta caracteristica importanta este ca tehnologia asigura posibilitatea invatarii in timp a preferintelor utilizatorilor. Fiecare dispozitiv din aceasta categorie include un cititor de card de inalta performanta, care, impreuna cu sistemul de management inclus, ofera un control sofisticat al accesului. Datorita software-ului special integrat, PORT are capacitatea de a reduce, in mod semnificativ, consumul de energie aferent functionarii liftului prin utilizarea modulului ECO (Energy Control Option), care comanda intreruperea functionarii unor unitati in timpul perioadelor de trafic redus. 
 
Eficienta energetica sporita si adaptare la cerintele de sustenabilitate
Solutia ECO duce la majorarea usoara a timpului de asteptate, insa acest inconvenient este controlabil. Principiul de functionare consta in faptul ca ascensoarele active sunt incarcate pana la limita masei contragreutatii, astfel incat cantitatea de energie necesara pentru punerea in miscare este foarte mica. O alta modalitate de reducere a consumului este reprezentata de includerea in sistemele PORT a unor componente performante ce nu sunt energofage, solutia dispunand, de asemenea, de un sistem special de detectare a persoanelor ce permite operarea in modul de conservare a resurselor pana la momentul in care sunt solicitate din nou de utilizatori. In aceeasi directie actioneaza si facilitatea de control al destinatiei. Aceasta permite sistemului de management sa stabileasca, in prealabil, destinatia fiecarui pasager si sa atribuie acestuia cea mai potrivita cabina. Prin sortarea respectiva, numarul de opriri in statii este redus considerabil, ceea ce asigura o eficienta sporita din punct de vedere al sustenabilitatii in raport cu solutiile conventionale. 
 
Accesibilitatea - o caracteristica aflata in centrul atentiei
Sistemul electronic functioneaza fara atingerea display-ului, fiind suficienta plasarea unui card in dreptul scanerului, prin care se declanseaza un proces de derulare a destinatiilor posibile. Alegerea statiei potrivite se realizeaza in mod facil, prin indepartarea cardului din dreptul cititorului. Ecranele PORT pot fi configurate si adaptate fiecarui stil corporatist in parte, la cerere existand optiunea plasarii logo-ului companiei in cadrul butonului dedicat. Un element esential este legat de nivelul ridicat de accesibilitate. Astfel, datorita faptului ca tehnologia PORT incorporeaza informatii detaliate in legatura cu fiecare pasager, cerintele utilizatorilor cu dizabilitati sunt indeplinite in totalitate, nemaifiind necesara setarea unui mod special destinat persoanelor cu handicap, asa cum se intampla cu alte sisteme disponibile pe piata. Totodata, o serie de parametri esentiali, cum ar fi, de exemplu, timpul de inchidere sau de deschidere a usilor si alocarea spatiului din cabina sunt modificati astfel incat sa se asigure conditii optime pentru aceasta categorie de utilizatori. 
 
Tehnologia PORT asigura cresterea valorii de piata a imobilelor
In prezent, sunt disponibile trei variante ale tehnologiei descrise anterior. Versiunea PORT 1 este destinata furnizarii de servicii specifice neintrerupte ocupantilor unui imobil si, de aceea, este esential sa existe o metoda de comunicare cu acestia. Sistemul ofera, astfel, o gama extinsa de functii subordonate scopului respectiv, utilizand un design hardware standard ce prezinta proprietati avansate atat din punct de vedere al designului, cat si al fiabilitatii. Dispozitivul poate fi personalizat astfel incat sa se adapteze celor mai exigente specificatii arhitecturale si este disponibil in nuante de negru, alb si argintiu. In ceea ce priveste PORT 3, acesta este proiectat pentru a putea fi instalat pe perete si constituie o solutie adaptabila la o mare varietate de necesitati de control al traficului, printre care pot fi mentionate corelarea cu procesul de identificare si control al accesului, alocarea ascensoarelor etc. In functie de cerintele utilizatorilor, PORT 3 poate fi dotat cu tastatura. Cel mai avansat sistem este constituit de PORT 7, conceput pentru a aduce o functionalitate sporita, prin integrarea in cadrul sistemului de management al traficului aferent cladirii a unui birou, unei camere sau unui apartament. Printr-o tehnologie avansata, un ascensor poate fi apelat la plecarea din cladire sau poate fi alocat unui vizitator asteptat, programarea putand fi realizata prin intermediul unui card. Prin caracteristicile sale, tehnologia PORT contribuie in mod esential la eliminarea multor constrangeri impuse stilului arhitectural, permitand dispunerea ascensoarelor in alt mod decat cel traditional. Practic, furnizorul Schindler pune la dispozitia partenerilor solutii individualizate, adaptate celor mai diverse exigente. Avantajul competitiv major asigurat de solutia respectiva este dat de majorarea valorii imobilului, ceea ce reprezinta un element vital in contextul arhitectural modern, ce se caracterizeaza printr-un nivel concurential ridicat. 
 
{adauga_php file=formular.php}

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter