RO EN
The cart is empty

TIKKURILA: Redresare a pietei europene de vopsele, previzionata pentru 2011

Grupul finlandez Tikkurila, unul dintre cei mai importanti producatori de lacuri si vopsele din Europa, a inregistrat, in primele noua luni ale anului trecut, venituri totale de 475,4 milioane de euro, in crestere cu 10,1% fata de nivelul din 2009. In timestrul al treilea, compania a raportat vanzari de 173,5 milioane de euro (+9,8%). "Trendul ascendent al afacerilor a continuat si in perioada iulie - septembrie 2010. Cantitatile livrate au sporit in toate tarile in care suntem prezenti, cu exceptia Finlandei, unde conditiile climatice dificile au determinat scaderea comenzilor de vopsea pentru exterior in timpul verii. Un aport pozitiv la rezultatele financiare proprii a fost reprezentat de revenirea economiei globale, care a stimulat cererea. Totodata, estimam ca redresarea pietei rezidentiale ar putea constitui un factor decisiv pentru cresterea vanzarilor de vopsele in 2011", a declarat Erkki Järvinen, presedintele holdingului. Afacerile din regiunea Europei Centrale si de Est au totalizat, in perioada ianuarie - septembrie 2010, 83,5 milioane de euro, fiind anuntata o crestere de 6,1% fata de acelasi interval din 2009.
La inceputul anului 2011, Tikkurila a definitivat procesul de vanzare a diviziei de vopsea pulbere pentru domeniul industrial, Tikkurila Powder Coatings, din Federatia Rusa, cu vanzari de 2,4 milioane de euro in 2010. Aceasta a fost achizitionata de Teknos Group.
Tikkurila a intrat pe piata autohtona in anul 2008, printr-un parteneriat cu firma Jub, din Slovenia. Societatea functioneaza sub denumirea Tikkurila Jub Romania si comercializeaza, la nivel national, vopsele fabricate de cele doua companii. Informatii suplimentare, la www.tikkurila.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter