RO EN
The cart is empty

SNIEZKA: Strategie de extindere, bazata pe dezvoltarea portofoliului de produse

Cu toate ca activeaza pe o piata competitiva, impreuna cu alte companii importante, precum Akzo Nobel, PPG sau Tikkurila, corporatia Sniezka a avut o evolutie optima pe parcursul lui 2012, reusind sa raporteze cresteri sustenabile ale veniturilor in cadrul tuturor pietelor unde este prezenta, inclusiv pe cea locala, unde activeaza prin intermediul unei subsidiare omonime. Conform datelor furnizate, compania a inregistrat o crestere de 4,7% a veniturilor in perioada de referinta, pana la 576,3 milioande de euro. In Polonia, tara de origine a companiei, veniturile au consemnat de asemenea o crestere usoara, pana la 369,2 milioane de euro, in comparatie cu cele 364,7 milioane de euro raportate in exercitiul financiar precedent. In ceea ce priveste activitatea din alte state, inclusiv Romania, grupul a raportat incasari optime, care s-au situat la 32,8 milioane de euro, in crestere cu 23,8% fata de cele 26,5 milioane de euro consemnate in 2011. In ceea ce priveste strategia de optimizare a afacerilor la nivel international, managerii afirma ca aceasta se realizeaza prin cinci elemente esentiale: management eficient, portofoliu extins, comunicare viabila cu clientii, oferta si pozitionare transparente si expertiza avansata pe segmentele de activitate. 
***
Compania poloneza Sniezka este prezenta pe piata locala inca din anul 2006, prin intermediul unei subsidiare omonime. Conform informatiilor prezentate pe portalul Ministerului Finantelor Publice, filiala a consemnat venituri de 2,07 milioane de lei in 2011. Informatii suplimentare, la www.sniezka.pl.
 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter