RO EN
The cart is empty

ROVESE: Crestere cu 16% a afacerilor din primul semestru

Afacerile producatorului de obiecte sanitare si placi ceramice Rovese Romania (Cersanit) - Roman, parte a grupului polonez Rovese SA, au crescut cu 16% in primele sase luni ale anului in curs fata de aceeasi perioada din 2014, pana la 40,2 milioane de lei, in contextul unei majorari cu 147% a profitului contabil din exploatare, care a ajuns la 3,2 milioane de lei la finele lunii iunie a.c. Evolutia rulajului s-a datorat, potrivit datelor companiei, veniturilor obtinute din vanzarea marfurilor achizitionate din cadrul grupului si comercializate pe piata interna. Totusi, profitul net al perioadei analizate s-a plasat la 2,41 milioane de lei, in scadere cu 65% fata de primele sase luni din 2014, din cauza cursului de schimb leu-euro nefavorabil din intervalul februarie-iunie 2015.
Cresterea volumului de vanzari din primele sase luni ale anului in curs a determinat o scadere de 3% a stocurilor, in timp ce creantele comerciale s-au majorat cu 63%, ca urmare a cresterii limitelor de credit acordate clientilor.
Conform datelor companiei, piata locala a obiectelor sanitare a ajuns, in 2014, la un volum al vanzarilor de 1,2 - 1,3 milioane de piese (obiecte sanitare) in cadrul segmentului functional, Cersanit mentinandu-si, astfel, pozitia de lider al acestui domeniu, cu o cota de piata de 40% pe segmentul economic si mediu.
Anul trecut, Rovese Romania a realizat o cifra de afaceri totala de 76 milioane de lei (circa 17 milioane de euro) si un profit net de 5,2 milioane de lei, lucrand, in medie, cu 470 de angajati.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter