RO EN
The cart is empty

PPG INDUSTRIES: Cresteri sustinute ale activitatii pentru toate diviziile

Societatea PPG Industries, concern nord-american cu activitati in domeniile de lacuri, vopsele si sisteme profesionale de finisare, a inregistrat, in trimestrul al doilea din 2011, vanzari de 4 miliarde USD, cu 15% mai mari fata de perioada corespunzatoare a anului precedent. Veniturile nete aferente au insumat 340 de milioane USD, in crestere cu 25% fata de 2010. Vanzarile diviziei de sisteme performante destinate finisajelor s-au situat la 1,23 miliarde USD, iar cele corespunzatoare acoperirilor industriale cumuland 1,07 miliarde USD. Livrarile de produse pentru aplicatii arhitecturale pe piata EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) au totalizat o valoare de 611 milioane USD, materialele speciale si cele destinate industriei optice consemnand incasari de 326 milioane de USD. In fine, pe segmentul de sticla pentru constructii, vanzarile au fost de 274 de milioane USD. In opinia conducerii companiei, aceste performante au fost posibile gratie strategiei de adaptare a preturilor si a celei de gestionare dinamica a afacerilor, in vederea depasirii problemelor curente generate de inflatie. Este de remarcat faptul ca toate diviziile de sisteme acoperire au raportat cresteri importante, in vreme ce rezultatele departamentului de vitraje au fost o consecinta a strategiei de pret implementata in domeniul fibrei de sticla. Pe termen scurt, este previzibila continuare procesului global de recuperare economica, desi acesta va avea loc in ritmuri diferite. Informatii suplimentare, la www.ppg.com   

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter