RO EN
The cart is empty

HENKEL: Crestere organica de 6% in 2012

Kasper Rorsted, director executiv al grupului Henkel: "Noua strategie pe termen scurt a companiei noastre este construita pe fundamentul valorilor corporatiste sustinute pana in prezent, care vor asigura dezvoltarea armonioasa a societatii in vederea atingerii obiectivului declarat - acela de a deveni lider absolut atat la nivelul marcilor, cat si al tehnologiilor. In acest sens, tintele pentru 2016 sunt constituite de realizarea unui nivel al vanzarilor de 20 miliarde euro, din care jumatate pe pietele aflate in curs de dezvoltare, precum si de asigurarea unei rate anuale compozite de crestere (CAGR) de 10%. Intentionam sa ne depasim competitorii prin masuri de globalizare a activitatii si simplificare a operatiunilor comerciale, in vederea majorarii profitabilitatii la nivelul tuturor celor trei segmente de afaceri. Ne vom concentra in special asupra activitatilor principale, precum si pe cele care au demonstrat potential de crestere, extinzandu-ne atentia spre zonele in care cererea este foarte mare. In ceea ce priveste trimestrul al treilea, valoarea livrarilor a crescut cu 3%, pana la cota de 3,35 miliarde euro, in vreme ce veniturile nete s-au situat la 245 milioane euro (+12,9%). Avand in vedere aceste rezultate, pentru intregul an fiscal ne asteptam la o crestere organica similara celei inregistrate in anul 2007, situata in jurul valorii de 6%. Pe segmentul de adezivi pentru constructii, se poate afirma ca am consemnat rezultate peste asteptari in regiunile Europei de Est, Africii de Nord si Orientului Mijlociu (vanzari totale de 2,17 miliarde euro, cu 5,2% mai mari fata de 2011), produsele care au asigurat acest succes fiind sistemele de montaj al placilor ceramice si materialele de etansare din categoria spumelor poliuretanice".

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter