RO EN
The cart is empty

DURAZIV: Venituri de 1,5 milioane de euro din vanzarea de vopsele, in 2011

Producatorul de materiale de constructii Duraziv estimeaza ca va realiza, in acest an, venituri de 1,5 milioane de euro din comercializarea vopselelor. Dupa ce a alocat aproximativ un milion de euro pentru fabricarea acestor produse, oficialii companiei continua dezvoltarea portofoliului, lansand, recent, un nou tip de vopsea superlavabila fabricata cu Kauciuk, respectiv sortimentul Duraziv Fara Miros. Materialul se utilizeaza pentru protectia si decorarea suprafetelor interioare si este special creat pentru a corespunde criteriilor de acordare a etichetei ecologice europene, fiind singurul produs de acest tip de pe piata. "Duraziv este unicul furnizor industrial de pe piata constructiilor, care detine dreptul de a folosi eticheta ecologica pentru unul dintre produsele din portofoliu. In Romania mai sunt patru companii care pot utiliza aceasta recunoastere, insa niciuna nu este activa pe segmentul industrial. Credem ca matrialele inovatoare realizate in laboratoarele proprii vor sustine vanzarile din aceasta gama", a declarat Marga Calin, director de marketing al companiei.
Duraziv are in vedere o crestere de 25% a cifrei de afaceri in 2011, dupa ce anul trecut a realizat un avans de 50% al veniturilor, pana la 13,5 milioane de euro. Exceptand segmentul de vopsele, oferta firmei include adezivi, profile metalice, produse pentru finisare interioara /exterioara si sisteme complete de termo si hidroizolare. Informatii suplimenatre, la www.duraziv.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter