RO EN
The cart is empty

DURAZIV: Evolutii semnificative ale vanzarilor de materiale pentru finisare

Producatorul de materiale de constructii Duraziv, detinut de antreprenorul Daniel Guzu, si-a consolidat pozitia pe piata produselor pentru finisare in primele patru luni ale anului in curs, vanzarile de adezivi inregistrand o crestere cu 21%, iar cele de vopsele cu 35% fata de aceeasi perioada din 2013. Evolutiile au fost determinate de consolidarea relatiilor cu partenerii, de accentul pus de clienti pe culoare in decorarea locuintelor, precum si cresterea numarului de centre de colorare, obiectivul fiind de a ajunge la 100 de astfel de unitati pana la finalul anului. "In acest moment, divizia de adezivi genereaza circa o treime din incasari, iar cea de vopsele este intr-o crestere sustinuta", a declarat Marga Carp, directorul de marketing al Duraziv. Pe parcursul anului 2013 divizia de vopsele a avut o pondere de 16,6% in cifra de afaceri, evoluand rapid in cei trei ani de la lansare. In perioada ianuarie-aprilie 2014, vanzarile de vopsele si tencuieli decorative au crescut, ca pondere, pana la 19% din totalul afacerilor Duraziv, in timp ce adezivii au avut o pondere de 35%, iar profilele metalice de 43%. Potrivit datelor firmei, in luna aprilie, toate cele trei divizii au generat vanzari similare, singurul trend descrescator fiind inregistrat de profilele metalice, ca urmare a diminuarii numarului de lucrari de compartimentari interioare. In 2013, compania a raportat o cifra de afaceri totala de 17 milioane de euro. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter