RO EN
The cart is empty

DURAZIV: Crestere de 34% a cifrei de afaceri din 2011, la 18 milioane de euro

Producatorul de materiale de constructii Duraziv a inregistrat o cifra de afaceri de 18 milioane de euro in 2011, in crestere cu 34% fata de nivelul din 2010, fiind depasita estimarea initiala ce prevedea o majorare de 25% a incasarilor. Rezultatele optime s-au datorat, preponderent, evolutiilor diviziilor de vopsele si adezivi. Pentru anul in curs, managerii societatii si-au propus un avans de doua cifre al afacerilor, urmand a fi depasit pragul de 20 milioane de euro. Anul trecut, vanzarile de vopsele au insumat doua milioane de euro, respectiv 11,5% din cifra de afaceri. "Cresterea diviziei de vopsele mi-a confirmat faptul ca in aceasta piata nu s-au schimbat multe lucruri. Daca reusesti sa aduci un element de noutate care sa raspunda unor solicitari concrete din piata, poti vinde in orice conditii", a declarat Daniel Guzu, proprietarul companiei Duraziv, om de afaceri cu experienta vasta in domeniul vopselelor. In perioada urmatoare, managerul isi propune cresterea sustinuta a diviziei de vopsele, in acest an fiind demarat un proiect de extindere a liniei de vopsele lavabile. "Ne dorim ca vopselele sa detina o treime din totalul veniturilor si in acest fel sa ne dezvoltam echilibrat, consolidandu-ne, astfel, prezenta pe piata ca distribuitor de sisteme", a adaugat Daniel Guzu. Pe segmentul de adezivi cresterea valorica a fost de 35%, insa din punct de vedere al cantitatilor comercializate, a fost consemnat un avans de 40%. Informatii suplimentare, la www.duraziv.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter