RO EN
The cart is empty

Color Smart va lansa pe piata din Romania propriul brand de vopsele premium

Color Smart, unic importator si distribuitor in Romania si Republica Moldova al brandurilor premium si premium plus Novacolor, Color Smart si Pittsburgh Paints, anunta investitii de peste 800.000 de euro intr-o noua linie de business. Pe data de 8 iunie, compania va lansa oficial pe piata din Romania propriul brand de vopsea premium.
Investitia in stocul initial s-a ridicat la aproximativ 500.000 de euro, suma necesara pentru producerea fiecarui SKU (cod de produs) intr-o cantitate minima reprezentativa. De asemenea, Color Smart a investit pana acum alti 300.000 de euro in branding, marketing, etichete sau materiale suport pentru vanzare. Investitiile anuale de promovare a vopselelor premium Color Smart se vor ridica la aproximativ 250.000 de euro, pentru urmatorii 3-5 ani.
„Gandul de a ne crea propriul brand a aparut in urma cu 2-3 ani, insa decizia am luat-o in ianuarie 2022. In prima faza am inceput discutiile cu colaboratorii nostri de la fabrica din Grecia, am agreat conditiile de lucru, cantitatile pentru stocurile initiale, care sunt proprietatile specifice pe care ne dorim sa le aiba produsele noastre. Trei luni de zile am lucrat sustinut si am reusit sa punem la punct toate detaliile legate de cutii, etichete, am creat primele materiale de suport pentru vanzare si intr-un timp record, dupa patru luni, in aprilie 2022, am avut primele produse marca proprie livrate in Romania”, declara Catalina Trupsor, fondatoare si CEO Color Smart Distribution.
Vopselele lavabile premium Color Smart sunt specifice pentru interior si exterior si se pot folosi pentru baie si bucatarie, pereti si tavane, lacuri pentru lemn si metal, sigilanti pentru piatra si beton sau amorse.
 
 
„Experienta noastra de peste 17 ani in distribuirea unor produse de cea mai buna calitate a contat enorm in luarea deciziei de a crea propriul brand de vopsele lavabile premium. Am inteles ce il intereseaza specific pe consumatorul roman, care sunt nevoile sale si asteptarile pe care le are de la un asemenea produs. De aceea, din postura de producator putem oferi consumatorilor finali si comunitatilor de specialisti mai multe tipuri de solutii ingenioase ce permit decorari spectaculoase cu durabilitate exceptionala, mii de culori in multe tipuri de finisaje. Dupa o perioada de timp in care am distribuit produsele altor branduri, am considerat un pas normal in strategia noastra de business sa cream o marca proprie”, adauga Catalina Trupsor.
In prezent, se lucreaza intens la finalizarea ultimelor detalii dinaintea lansarii oficiale din Romania, programata pe 8 iunie. In afara evenimentului propriu-zis, vor fi organizate si alte activitati pentru clienti, arhitecti, designeri, aplicatori, echipele interne de vanzari, dar si presa, cu rolul de familiarizare a publicului cu noile produse. Data de 8 iunie va marca si trecerea companiei Color Smart in randul producatorilor de vopsea premium, cu o marca romaneasca care raspunde nevoilor unui segment tot mai larg de piata si anume cel al iubitorilor decorarilor de vis. Color Smart isi propune ca in viitorul apropiat sa si exporte vopselele Color Smart atat in tarile din vecinatate, cat si in Europa Occidentala.
Color Smart are locatii proprii, in Bucuresti, Constanta, Bacau si in Timisoara, precum si o retea formata din 13 distribuitori la nivel national: Cluj, Craiova, Oradea, Arad, Sibiu, Alba-Iulia, Ramnicu Valcea, Ploiesti, Focsani, Bacau, Piatra Neamt, Brasov, Braila. De asemenea, compania este prezenta in 9 depozite de profil din tara. In portofoliul Color Smart se regaseste o gama larga de servicii ce pot fi achizitionate de catre clienti, de la materiale si accesorii, la servicii de consultanta sau la proiecte la cheie realizate cu echipele sale de aplicatori.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter