RO EN
The cart is empty

ADEPLAST: Crestere cu 25% a afacerilor din primele trei luni ale anului

Compania AdePlast, unul dintre principalii producatori de materiale de constructii cu capital autohton, a raportat o crestere de 25% a cifrei de afaceri din primele trei luni ale anului in curs, pana la aproximativ 59 milioane de lei. Totodata, in intervalul analizat, societatea a inregistrat o majorare cu 30% pe segmentul produselor pentru termosistem, aceasta categorie incluzand toate cele trei componente de baza realizate in fabricile AdePlast: polistiren, adezivi si tencuieli decorative. "Lunile de inceput de an nu sunt cele mai importante din perspectiva fluxului de business in industria noastra, dar performanta economica buna dintr-un an se poate intrezari inca din primul trimestru. Am reusit performante superioare fata de 2014 in primele trei luni din 2015, cu toate ca si anul trecut am consemnat cresteri masive fata de cel precedent, chiar mai mari decat acum", a declarat Bogdan Pirvu, CEO al AdePlast.
In acest inceput de an, atat autorizatiile de construire, dar mai ales lucrarile noi de constructii au deja un avans de peste 15 procente fata de 2014. "Piata se poate dezgheta si probabil ca in perioada urmatoare vor fi cereri mai consistente din partea dezvoltatorilor. Acesta este un semnal bun, pentru ca nu este sanatos ca o piata ca a noastra sa se intretina doar din reconditionari si reamenajari. Oricum, avansul trebuie sa ramana in parametri usor scalabili, pentru a nu ajunge intr-o zona de dezvoltare haotica", a explicat managerul.
Pentru trimestrul al doilea din 2015 estimarile sunt mai rezervate, avand in vedere faptul ca in luna aprilie s-a lucrat mai putin, insa perspectivele se mentin pozitive, in special in ceea ce priveste intervalul mai - iunie.
Membranele hidroizolante vandute de AdePlast au avut o contributie semnificativa la cifra de afaceri consolidata a firmei. "Pentru acest an, tinta noastra este sa dublam vanzarile pe acest segment. Ne-am facut deja loc pe piata si acum suntem in grafic cel putin pentru atingerea obiectivului propus", a declarat Alex Barbut, Export & Development Manager in cadrul AdePlast. In ceea ce priveste exporturile, obiectivul stabilit de managementul companiei pentru 2015 vizeaza depasirea nivelului de 3 milioane de euro aferent anului trecut.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter