RO EN
The cart is empty

ADEPLAST a incheiat anul 2017 cu afaceri de 92 milioane de euro

Liderul pietei de materiale termoizolante, AdePlast, a depasit anul trecut pragul de 92 milioane de euro, o cifra de afaceri in crestere cu 20% fata de rezultatul din 2017. "A fost o evolutie buna avand in vedere ca, la momentul adoptarii bugetului, ne-am propus o crestere de doua cifre, dar stiam ca pe pietele noastre se anuntau turbulente pe anumite segmente si reconfigurari de forte din partea competitiei, evenimente confirmate de-a lungul anului trecut", a declarat Daniel Stancescu, CEO al AdePlast.
Aproximativ 8% din cifra anuala de afaceri s-a datorat exportului, 92% din vanzari fiind generate de livrarile interne. "Cifrele la export au fot realizate gratie certificarilor europene ETAG 004 si BBA (The British Board of Agrements - BBA - din Marea Britanie) pentru care fabricile AdePlast au fost indelug studiate si apoi auditate", a precizat Daniel Stancescu.
Cresterea de pe piata interna s-a datorat preponderent activitatii din domeniul rezidential, in conditiile in care volumul lucrarilor publice de termoreabilitare a stagnat. "Suntem extrem de multumiti ca tot mai multi dezvoltatori imobiliari si constructori au inteles avantajele achizitiei unui pachet complet de materiale de la un singur producator, fata de achizitia fragmentata. La finalul proiectelor, multi dintre acestia au constatat ca lucrarile au costat mai putin si au avut parte si de garantie din partea AdePlast, argumente care i-au ajutat mai departe ca avantaj in vanzare", a mai spus Daniel Stancescu.
 
Exportul, ajutat de certificari la nivel european
Desi costul transportului este unul din factorii-cheie ai competitivitatii la export in domeniul materialelor de constructii, AdePlast livreaza in Ungaria, Bulgaria, Austria si Republica Moldova. Produsele sub marca AdePlast au ajuns, insa, cu o crestere accelerata, si in state precum Marea Britanie, Italia sau Spania. "Constructorii sau chiar meseriasii romani care lucreaza pe aceste piete au fost redutabili ambasadori ai produselor AdePlast. Noi spunem ca este vorba despre calitatea produselor noastre, dar pe langa asta, meseriasii romani ne-au cerut certificari europene pe care le-am obtinut. Acestea au constituit argumente solide pentru export, trend care continua si in 2018", incheie Daniel Stancescu.
Departamentul financiar din cadrul AdePlast monitorizeaza permanent cresterea generala a preturilor, in special a celor la utilitati si combustibili, majorarile salariale, impactul cursului valutar si ratele dobanzilor din Romania. Strategia AdePlast pentru 2018 vizeaza mentinerea ratei de crestere sustenabila a cifrei de afaceri si a profitului companiei, la fel ca in anul 2017.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter