RO EN
The cart is empty

SCHNEIDER ELECTRIC: Perspective de stabilizare a vanzarilor

Recent, corporatia internationala Schneider Electric a anuntat rezultatele financiare aferente trimestrului al treilea al anului in curs. Astfel, la nivel de grup au fost obtinute incasari de 6,59 miliarde euro, in scadere (in termeni organici) cu 1,6% fata de perioada similara a lui 2014. Din punct de vedere structural, divizia de produse pentru cladiri a anuntat o depreciere de 1,2% a rezultatelor (2,98 miliarde euro), in vreme ce sectia de produse industriale a consemnat o scadere de 4,6% (1,39 miliarde euro). In ceea ce priveste departamentul de solutii pentru infrastructura, acesta a raportat o crestere de 0,2%, pana la 1,27 miliarde euro. In opinia conducerii societatii, rezultatele respective reflecta o stabilizare a vanzarilor in Europa de Vest (1,64 miliarde euro), precum si in economiile emergente, cu exceptia Chinei, unde situatia a continuat sa se deterioreze. In aceasta conjunctura economica nefavorabila, strategia pe termen scurt si mediu vizeaza focalizarea pe initiativele de crestere, eficientizarea costurilor si generarea de venituri, astfel incat la finele lui 2015 sa se consemneze doar o usoara scadere a veniturilor. In Romania, compania a raportat, pentru anul precedent, peste 234,67 milioane de lei, cu aproape 11% mai mare fata de 2014. Firma este implicata intr-o serie de proiecte de eficienta energetica, furnizand echipamentele necesare inclusiv pentru proiecte de constructii din categoria imobilelor de birouri si centrelor comerciale. Informatii suplimentare, la www.schneider-electric.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter