RO EN
The cart is empty

evoMAG vrea sa vanda sisteme fotovoltaice de doua milioane de euro, in 2023

evoMAG estimeaza, in 2023, vanzari de aproape 2 milioane de euro in categoria de sisteme fotovoltaice, introdusa in site in vara anului trecut.
„Cea mai noua categorie din portofoliul evoMAG, sisteme fotovoltaice, va fi si una dintre cele mai performante de-acum inainte. Inca din pre-lansare am alocat resurse importante in a intelege produsele si nevoile clientilor, astfel incat sa putem aborda aceasta categorie pe termen lung.
In prezent, vanzarile de sisteme fotovoltaice si produse conexe genereaza aproximativ 3% din vanzarile totale, insa potentialul este foarte mare. Estimam ca ponderea va creste la circa 5%, spre finalul anului”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG, mentionand ca, obiectivul evoMAG este sa ofere echipamentele cele mai cautate si cerute de companiile care instaleaza astfel de echipamente.
In prezent, cele mai vandute sisteme fotovoltaice vandute in Romania sunt de putere medie, de circa 5 - 6 KW. Cat priveste produsele individuale din categorie, cele mai vandute sunt invertoarele si bateriile, urmate de panourile fotovoltaice. evoMAG exploreaza ideea de a avea, in perioada urmatoare, si echipe dedicate de instalare, tintind, pentru inceput, parteneriate cu furnizori care au deja experienta in aceasta piata.
Sistemele fotovoltaice si produsele conexe fac parte dintr-o categorie mult mai mare de produse - Casa, Decoratiuni si Bricolaj. Anul trecut, categoria a generat circa 5% din cifra de afaceri a evoMAG, compania estimand, pentru anul acesta, o crestere cu 20%, pe fondul cererii mai mari de produse care au legatura cu muncile agricole si traiul la casa, cu focus pe tot ce e necesar intr-o gospodarie.
Aici, preferintele romanilor s-au indreptat, cu precadere, catre generatoare de curent electric, motocultoare, motosape, compresoare si pompe, sisteme de inmagazinat energia, gratare de gradina, topul fiind completat de sistemele de incalzire pentru terase, de unelte si scule generale si de aparate de sudura si invertoare profesionale.
In prezent, evoMAG listeaza peste 5.000 de produse care se inscriu in categoria Casa, Decoratiuni si Bricolaj, peste 50% dintre acestea fiind introduse anul trecut in portofoliu.
In 2023, evoMAG vizeaza completarea gamei cu alte cateva mii de produse, cu precadere in zona de gradina.
evoMAG a inregistrat in 2022 afaceri de 36 de milioane de euro si estimeaza, pentru anul acesta, o crestere de 5% - 10%, intr-un context de piata mai dificil, cu un mediu concurential crescut si multiple provocari la nivel macroeconomic si politic.
Portofoliul de produse al companiei a ajuns, anul trecut, la 150.000 de repere, tinta pentru 2023 fiind o crestere de 20%.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter