RO EN
The cart is empty

TRANSART: Digitalizarea in afaceri, accelerata de context si exigentele de business

Perioada de lockdown din timpul starii de urgenta, prioritizarea fenomenului de transformare digitala a afacerilor la nivel international, cu efecte in plan local, dar si constientizarea de catre managerii de companii a nevoii de automatizare si tehnologizare pentru a tine pasul cu business-ul secolului XXI reprezinta numai cateva dintre aspectele care au accelerat procesul de digitalizare a economiei in 2020. Toti acesti factori potenteaza digitalizarea si in sectorul constructiilor si al instalatiilor, impreuna cu inca un factor si anume cresterea activitatii si a vanzarilor, spune Cosmin Jardianu, Marketing & PR Specialist la Transart, unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri din Romania.
"Pe de-o parte, traim sub amenintarea unui lockdown cum a fost cel din timpul starii de urgenta. Astfel, am observat ca tot mai multe firme care nu aveau un magazin online, au inceput sa isi faca unul pentru a se adapta noilor conditii sau pentru a fi pregatiti daca situatia o va cere. Pe de alta parte, digitalizarea afacerilor este vazuta ca o prioritate de catre Uniunea Europeana si Guvernul Romaniei pentru ca astfel firmele vor reusi sa treaca mai usor peste aceasta situatie atipica in care ne aflam acum. De aceea, au aparut in ultimul timp diferite fonduri europene sau granturi care le ofera companiilor sansa de a se digitaliza. Nu in ultimul rand, antreprenorii si managerii generali care conduc firmele au inceput sa isi dea seama ca au nevoie de tot mai multe automatizari de procese pentru a reduce costurile operationale pe cat de mult posibil, dar si pentru a eficientiza/ optimiza modul in care se fac lucrurile in companie astfel incat sa creasca productivitatea angajatilor.", explica Cosmin Jardianu.
Tendinta principala pe piata de software pentru constructii este, astfel, aceea de a optimiza/ automatiza/ eficientiza prin digitalizare zona de procese operationale ce tin de nucleul vital al business-ului, in special in zona de gestiune a stocurilor, vanzari-incasari (in special magazine online si platforme B2B), aprovizionare de la furnizori si managementul activitatii din depozit. Tehnologiile inovatoare, ...

Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru
AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI

Va multumim! 

ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter