RO EN
The cart is empty

AQUAVAS: Finantare de 24 milioane de lei pentru elaborare documentatie retea de apa

Aquavas S.A implementeaza proiectul „Sprijin pentru pregatirea aplicatiei de finantare si a documentatiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata din judetul Vaslui, in perioada 2014-2020” cod SMIS 115962, cofinantat din Fondul de Coeziune prin Programul Operational Infrastructura Mare. In vederea implementarii acestui Proiect, s-a derulat in SEAP procedura de achizitie sectoriala a Contractului de servicii.
La data de 26.10.2017 s-a semnat cu Ministerul Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice si Fondurilor Europene Contractul de finantare a Proiectului „Sprijin pentru pregatirea aplicatiei de finantare si a documentatiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata din judetul Vaslui, in perioada 2014-2020”cod SMIS 115962. Urmare a finalizarii procedurii de achizitie, Contractul de servicii a fost semnat la data de 31.10.2017 cu Asocierea Ramboll South east euROPE SRL Bucuresti -Ramboll danemark a/s copenhaga-sc intERDEVELOPMENT SRL Bucuresti. Perioada de derulare a Contractului este de aproximativ 74 luni urmand a se finaliza cel tarziu la data de 31.12.2023.
Valoarea totala a Contractului de Finantare este de 23.968.942,54 lei cu T.V.A defalcata dupa cum urmeaza:
Valoarea totala eligibila-20.141.968,50 lei
Valoarea eligibila nerambursabila din Fondul de Coeziune - 17.120.673,23 lei
Valoarea eligibila nerambursabila din Bugetul national - 2.819.875,60 lei
Valoarea cofinantarii eligibile a Beneficiarului - 201.419,67 lei
Valoarea neeligibila inclusiv TVA - 3.826.974,04 lei
Activitatile principale ale Contractului sunt:
- Elaborarea Aplicatiei de Finantare, a anexelor si a documentelor suport.
- Elaborarea Proiectelor tehnice si a detaliilor de executie precum si elaborarea documentatiilor tehnice pentru certificate de urbanism, avize, acorduri,autorizatii intocmite conform cerintelor emiterii avizatorilor pentru contractele de lucrari de tip FIDIC Rosu.
- Elaborarea documentatiilor de atribuire pentru contractele de lucrari si servicii si sprijin acordat pe parcursul perioadei de desfasurare a procedurilor de achizitie.
- Asistenta tehnica in calitate de proiectant in faza de executie a lucrarilor pentru contractele FIDIC Rosu.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter