Holdingul elen Yalco, specializat in distributia de scule electrice pentru constructii si care promoveaza pe piata din Romania marcile Stanley Black & Decker si DeWalt, a anuntat, pentru primele sase luni din acest an, o cifra de afaceri la nivel de grup de 13,46 milioane de euro, in usoara crestere de la nivelul de 13,17 milioane de euro, cat raporta compania pentru perioada similara din 2014. La randul lor, veniturile operationale s-au mentinut in jurul valorii de 5 milioane de euro, fapt ce reflecta stabilitatea societatii. Subsidiara locala a fost fondata in 2007 si detine, in Bucuresti, un showroom si un centru de service, cu o suprafata totala de 250 mp. Produsele sunt distribuite prin intermediul retelelor cash&carry Metro si Selgros, a hipermarketurilor Auchan, Carrefour si Cora, a centrelor de bricolaj Ambient, Dedeman, Hornbach, Praktiker etc., respectiv a unui numar important de parteneri locali, ce detin magazine specializate in comercializarea sculelor electrice. Rezultatele financiare aferente lui 2014 indica o cifra de afaceri de 22,74 milioane de lei, in scadere cu 4% fata de anul fiscal anterior. Informatii suplimentare, la www.yalco.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.