RO EN
Coșul este gol

TENCATE: Mentinere a incasarilor pe segmentul membranelor geosintetice

Divizia de materiale geosintetice si sisteme pentru infrastructura din cadrul corporatiei Royal TenCate a raportat, pentru semestrul al doilea al exercitiului financiar precedent, vanzari in crestere cu 4,3% fata de perioada de referinta, acestea cumuland 268 milioane euro. Pentru intregul an fiscal, compania a anuntat incasari de 518 milioane de euro, similare, practic, celor inregistrate in 2012. Trebuie mentionat ca ponderea sistemelor geosintetice este majoritara in livrarile acestui departament, situandu-se la nivelul de 57% din total. Din punct de vedere geografic, pe segmentul geosinteticelor s-a consemnat o revigorare a cererii din Europa si America de Nord, mai ales in partea a doua a anului precedent, in acelasi timp inregistrandu-se un declin pe pietele aflate in curs de dezvoltare, ca urmare a reducerii numarului de lucrari finantate din fonduri guvernamentale. In acelasi timp, profitabilitatea a consemnat o anumita reducere, ca urmare volatilitatii costurilor aferente achizitiei de materiale. O analiza realizata de expertii TenCate indica faptul ca ponderea majoritara a produselor promovate (circa 89%) s-a adresat proiectelor de infrastructura, din care 47% au constituit aplicatii realizate pe baza unor investitii private. Pe piata din Romania, compania este prezenta prin intermediul reprezentantei TenCate Geosyntetics, din Bucuresti, care livreaza materiale specifice pentru lucrari edilitare, drumuri si poduri, precum si membrane si prefabricate pentru constructii. Informatii suplimentare, la www.tencate.ro 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter