Lider mondial in domeniul habitatului si unul dintre cei mai mari producatori de materiale de constructii din lume, grupul francez Saint-Gobain este activ in Romania de peste 15 ani, perioada in care a dezvoltat un business de peste 230 de milioane de euro anual. Compania furnizeaza produse si solutii din gamele Abrasives, Building Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips si Weber, cu aproximativ 1.700 de angajati si opereaza 20 de linii de productie in 12 situri industriale situate in Calarasi, Branesti, Ploiesti, Satu-Mare, Turda, Suceava si Valenii de Munte.
In vremurile incerte cauzate de pandemia de coronavirus, Grupul isi continua traiectoria crescatoare si planurile de dezvoltare, strategia fiind centrata atat pe automatizarea proceselor tehnologice, pe accelerarea transformarii digitale si implementarea de noi tehnologii - toate acestea cu perspectiva cresterii afacerii si a capacitatilor de productie -, cat si pe extinderea portofoliului de produse si solutii.
In vremurile incerte cauzate de pandemia de coronavirus, Grupul isi continua traiectoria crescatoare si planurile de dezvoltare, strategia fiind centrata atat pe automatizarea proceselor tehnologice, pe accelerarea transformarii digitale si implementarea de noi tehnologii - toate acestea cu perspectiva cresterii afacerii si a capacitatilor de productie -, cat si pe extinderea portofoliului de produse si solutii.
Dupa o crestere importanta a pietei materialelor de constructii in 2020, evolutia ascendenta va continua si in 2021, in pofida mentinerii perioadei incerte generate de criza sanitara, in special datorita evolutiei foarte bune a sectorului de renovari, potrivit estimarii lui Ovidiu Pascutiu, directorul general al Grupului Saint-Gobain in Romania. Avand in vedere stocul rezidential de unitati locative care are in componenta peste 70% locuinte construite cu mai bine de 25 de ani in urma, acestea necesita reparatii, consolidari si mai ales amenajari interioare pentru a corespunde cerintelor cotidiene. In acest context, evolutia pozitiva a pietei materialelor de constructii a fost influentata si de atentia tot mai mare pe care dezvoltatorii, constructorii si beneficiarii o acorda crearii unor spatii sigure, confortabile si durabile cu ajutorul produselor si solutiilor inovatoare care contribuie la obtinerea diferitelor cerinte constructive: durabilitate, confort termic, acustic, protectie la umiditate, rezistenta la foc, precum si imbunatatirea calitatii aerului interior.
Pentru a citi un articol complex privind activitatea Saint-Gobain in Romania, planurile si strategia companiei pentru perioada urmatoare, dar si un interviu cu Ovidiu Pascutiu, directorul general al grupului, click aici!