
Adin Tabacu, directorul sectiei de profile din PVC din cadrul companiei Rehau Polymer: "In urma cu aproape 7 ani, am lansat un magazin virtual de profile, denumit Rehau Kundenportal, care poate fi accesat de pe pagina de internet a companiei noastre, de catre orice partener care deruleaza cu firma Rehau o relatie contractuala de afaceri. Trebuie precizat ca, in perioada care a trecut de atunci, vanzarile derulate prin aceasta metoda au cunoscut o dezvoltare impetuoasa, ajungand la circa doua treimi din volumul total. Astfel, in 2009, comenzile online au insumat aproape 24 milioane de euro, in timp ce, in primele 5 luni din 2010, valoarea acestora se apropie de suma de 8 milioane de euro. Principalele avantaje ale comertului electronic sunt: accesul nelimitat la comenzi, preturi si date tehnice relevante; posibilitatea urmaririi de catre partenerii nostri a comenzilor transmise; vizualizarea, in topul articolelor, a unor date statistice diferite referitoare cantitatile de marfuri furnizate; acces la cele mai noi informari tehnice Rehau; prelucrarea mult mai rapida de catre Rehau a comenzilor transmise si automatizarea procesului de lansare a confirmarilor de comanda. Estimam ca magazinul virtual se va dezvolta in continuare si va duce la consolidarea parteneriatelor de afaceri actuale, prin multitudinea de facilitati pe care le ofera".