Compania Prestarea a luat fiinta in 1991, in prezent desfasurand activitati in domeniul productiei de tamplarie din PVC si aluminiu. Societatea detine o fabrica la Iasi, cu o capacitate de productie de 300 unitati pe zi, in cadrul careia sunt angajati peste 100 de salariati.
Eusebiu Dobos, director tehnic al companiei Prestarea: "In 2009 am consemnat un declin al veniturilor in comparatie cu exercitiul financiar precedent, acest trend fiind, de altfel, caracteristic societatilor similare ce activeaza in zona de est a Romaniei. Pentru 2010, estimam o oarecare revigorare a pietei, care s-ar putea concretiza printr-o crestere a vanzarilor, dar nu la nivelul consemnat in 2008. In Moldova si mai ales in Iasi, cele mai multe proiecte au intrat in faza de conservare si nu sunt clare perspectivele de reluare a lucrarilor. Am incercat, pe cat posibil, sa limitam impactul negativ al crizei asupra afacerii cu tamplarie termoizolanta, primele actiuni fiind acelea de modificare a organigramei (scaderea numarului de angajati din sectorul productiv si consolidarea echipelor de vanzari) si de optimizare a cheltuielilor, prin eliminarea unor costuri fixe. In ultima perioada, nu se poate afirma ca am asistat la schimbari masive in structura cererii, singurul fapt demn de mentionat fiind acela ca solicitarile beneficiarilor se indreapta catre produsele cu un pret mai mic. Pentru a putea veni in intampinarea acestor doleante, am reusit sa obtinem de la furnizori anumite discounturi si, astfel, am diminuat oarecum costurile cu materialele. Din punct de vedere al raportului locuinte individuale/imobile rezidentiale multifamiliale, tendinta a fost clara in favoarea micilor lucrari, in principal din cauza blocarii investitiilor la proiectele mari. Speram ca situatia sa se redreseze pana la jumatatea anului 2010, dar aceasta va depinde mult de relaxarea sistemului de creditare, care - la randul sau - este in stricta dependenta de stabilitatea politica si de continuitatea strategiei guvernamentale. Pana atunci, insa, vom manifesta precautie, nemaialocand fonduri pentru investitii. Trebuie precizat, totusi, ca in 2009 am cheltuit o suma importanta intr-o campanie de promovare a imaginii societatii, care se pare ca si-a atins obiectivul. In ceea ce priveste relatiile cu furnizorii, vom fi, in continuare, consecventi, pastrand colaborarile actuale cu Veka Romania, Alukönigstahl, Alumil Rom Industry si Balkan Ro Trade & Construction".