RO EN
Coșul este gol

OLTCHIM - RAMPLAST: Investitii de 5 milioane de lei, pentru 2012

Compania Oltchim, prin intermediul Diviziei Materiale de Constructii, a comercializat anul trecut profile din PVC marca Ramplast la nivel national si international, cota exporturilor atingand aproape 10% din vanzarile totale. Pe plan extern, livarile de profile din PVC se realizeaza in Republica Moldova, Bulgaria si Ungaria, iar prin intermediul colaboratorilor - sub forma de produs finit-tamplarie, in Italia, Franta, Belgia, Germania si Portugalia. In tara noastra, operatiunile specifice se deruleaza atat direct, prin livrari catre producatori de tamplarie, cat si indirect, prin contracte cu sase distribuitori autorizati Ramplast, ce activeaza in calitate de colaboratori si acopera intreaga suprafata a tarii. Pe langa comercializare, acestia asigura si suportul tehnic, respectiv promovarea in teritoriu.
 
Marian Tapu, director al Oltchim - Ramplast: „In oferta noastra se regasesc mai multe game de profile - si anume: seriile Eco Clasic (cu 3 camere), Eco Therm (4 camere), Eco Therm Light (4 camere), Eco Therm Plus (5 camere) si Eco Lux (6 camere), precum si sistemul Avangarde, din PVC expandat, pentru usi de interior. Dintre acestea, in ultima perioada, cele mai multe comenzi le-am inregistrat pentru Eco Therm si Eco Therm Light. In intervalul 2011 - 2012 derulam mai multe proiecte de investitii complexe in tehnologie si facilitati logistice, pentru cresterea volumului vanzarilor si majorarea numarului de angajati. Din planul aferent anului trecut, s-a realizat foarte putin, cauza fiind limitarea resurselor financiare. La acest capitol trebuie mentionat faptul ca in 2011 toate materiile prime ce intra in componenta profilelor din PVC si-au majorat pretul intre 10% si 30%, aspect valabil si pentru energie. Strategia de dezvoltare a Ramplast si a partenerilor sai pentru 2012 include obiective precum extinderea gamei de profile puse la dispozitia clientilor, imbunatatirea serviciilor catre acestia, prin infiintarea de noi depozite in tara si spatii de stocare in cadrul fabricii, investitii ce vor atinge valoarea de aproximativ 5 milioane de lei. Cifra de afaceri din 2011 s-a situat la un nivel superior celei din 2010 (+12%), iar pentru 2012 avem in vedere o majorare de cel putin 20% a acesteia, astfel incat la finele anului in curs, sa ne putem inscrie in indicatorii economici din 2008. Principalele caracteristici ale pietei de profil au fost reorientarea producatorilor catre pietele externe, in special spre cele vest-europene, iar pentru 2012 se preconizeaza exacerbarea acestei migratii. Spre deosebire de situatia interna, avantajele comercializarii produselor specifice pe plan extern sunt reprezentate de: pretul mult mai atractiv, riscul redus de neincasare si plata la termenul stabilit, certitudinea punerii in opera a produsului finit la adevarata sa valoare etc.”.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter