RO EN
Coșul este gol

MR. BRICOLAGE: Rezultatele din Europa de Est s-au contractat cu 0,7%

Tendinta descendenta a pietei materialelor de constructii a fost confirmata de rezultatele trimestrului al patrulea al anului precedent, cand cifra de afaceri a grupului Mr. Bricolage s-a situat la 123,5 milioane de euro, in scadere cu 4,8% fata de perioada similara a anului fiscal anterior. La nivelul intregului exercitiu financiar, vanzarile au cumulat 544 milioane de euro, fiind cu 1,5% mai mici in raport cu 2013. Conducerea societatii confirma faptul ca, in contextul actual extrem de dificil, Mr. Bricolage a reusit sa reziste destul de bine, limitand contractia rezultatelor la un nivel minim. Activitatea la nivel international a consemnat totusi o ajustare pozitiva de 3,1%, desi in Europa de Est vanzarile au scazut cu 0,7%. Aceasta situatie negativa a constituit o consecinta inclusiv a restructurarilor implementate la diviziile din Romania si Serbia, precum si a investitiilor ocazionate de inaugurarea unui centru comercial in Sofia (Bulgaria). De reamintit faptul ca, la jumatatea anului trecut, Mr. Bricolage a semnat acordul de preluare de catre holdingul Kingfisher, in prezent operatiunea de integrare a activitatii fiind subiectul actiunilor de verificare derulate de autoritatile europene cu atributii in domeniul concurentei. Pe plan local, reprezentanta oficiala Brico Expert a anuntat, pentru 2013, o cifra de afaceri de 54,11 milioane de lei, in scadere cu 14,5% fata de anul precedent. Grupul detine in Romania magazine specializate in Bucuresti, Pitesti si Iasi. Informatii suplimentare, la www.mr-bricolage.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter