Kingfisher plc anunta rezultatele financiare aferente primelor noua luni ale acestui an. La nivel local, vanzarile Brico Dépôt au crescut cu 14.6%, la 78 milioane £, iar cele in termeni comparabili s-au majorat cu 17.2%.
Rezultate cheie la nivel de Grup
- In ceea ce priveste vanzarile, a fost inregistrata o performanta solida pe toate brand-urile si categoriile de produse. Astfel, vanzarile in termeni comparabili pe 2 ani s-au majorat cu 15% la nivel de Grup, ajungand la 3.2 miliarde £.
- Cresterea cotei de piata, care a fost determinata de executia corecta a prioritatilor strategice stabilite, precum si de noile tendinte din industrie care ofera oportunitati pentru un progres sustinut pe termen lung.
- Gestionarea eficienta a disponibilitatii produselor, in ciuda presiunilor logistice si a inflatiei.
- Perspective favorabile pentru cel de-al patrulea trimestru.
- Interactiunea omni-channel ramane la un nivel ridicat, vanzarile online inregistrand un avans de 133% in ultimii 2 ani (in acest moment acestea reprezinta 16% din vanzarile totale ale Grupului).
- Trend-ul ascendent continua si in trimestrul al patrulea, cand cresterea vanzarilor va fi de 13.2% potrivit estimarilor (si de 0.4% a vanzarilor in termeni comparabili).
Thierry Garnier, Chief Executive Officer in cadrul Kingfisher, a declarat: “Kingfisher a incheiat un alt trimestru cu rezultate pozitive, cu o majorare de 15% a vanzarilor in termeni comparabili pe 2 ani si o crestere puternica pe toate canalele si categoriile. Acest lucru reflecta tendinte si mai solide la nivelul vanzarilor, avand in vedere mediul de consum din ce in ce mai apropiat de normalitate. Cererea este in continuare favorizata de noile tendinte din industrie, inclusiv timpul mai indelungat petrecut lucrand de acasa.
Continuam sa crestem cota de piata, avand la baza un proces solid de implementare a noii noastre strategii. De asemenea, realizam investitii in domenii cheie ale business-ului pentru a genera crestere pe termen lung, inclusiv imbunatatiri suplimentare ale serviciilor online si lansarea Screwfix in Franta. Si progresam cu planurile noastre bine definite pentru a ne indeplini obiectivele de reducere a emisiilor de carbon pana in 2025 si de a deveni o companie forest positive.
De la inceputul acestui an, am mentinut si, in multe cazuri, am imbunatatit disponibilitatea produselor noastre, care este printre cele mai bune in industria din care facem parte. Acest lucru ne-a sustinut majorarea cotei de piata si ne-a permis sa crestem ponderea actiunilor promotionale in trimestrul acesta. De asemenea, am continuat sa gestionam eficient presiunile generate de inflatie, pastrand in acelasi timp preturi extrem de competitive.
Intram in ultimul trimestru cu perspective favorabile si estimam ca vanzarile si profitul se vor situa la un nivel superior, comparativ cu intervalele de referinta anterioare. In ansamblu, cu o executie strategica puternica si noile tendinte pe termen lung care sustin industria noastra, ramanem increzatori in performanta continua a pietelor noastre.”
Rezultate la nivel local
La nivel local, vanzarile Brico Dépôt au crescut cu 14.6%, la 78 milioane £ (17.2% in termeni comparabili), reflectand o cerere crescuta din partea consumatorilor, in special in categoriile de produse electrice, pentru incalzire si racire, instalatii sanitare, exterior, constructii si tamplarie.
“In trimestrul al treilea am inregistrat rezultate favorabile, pastrand trend-ul ascendent din lunile anterioare. Cresterea vanzarilor a fost determinata atat de faptul ca domeniul amenajarii si imbunatatirii locuintei ramane de interes pentru clientii nostri, cat si de faptul ca la Brico Dépôt am continuat sa diversificam gamele de produse, astfel ca in primele 10 luni ale anului am adaugat peste 6000 de articole noi in portofoliul nostru. Suntem mandri de noile noastre game decorative, moderne si de foarte buna calitate dintre care as mentiona: bucatariile modulare Good Home pentru care asiguram si serviciul de design; gama de corpuri de iluminat si gama de decoratiuni. In acelasi timp, continuam sa dezvoltam serviciile pentru clienti, astfel incat sa putem acoperi toate nevoile acestora, fie ca vorbim despre consiliere, livrare sau montaj.
Pentru ca ne dorim sa oferim o experienta de cumparare din ce in ce mai buna clientilor nostri, nu numai in magazine, dar si online, am finalizat migrarea site-ului pe noua platforma Magento in trimestrul trei si continuam sa facem imbunatatiri.
Toate aceste performante remarcabile au fost posibile datorita unui efort de echipa impresionant, la care au contribuit toti colegii nostri din magazine si sediul central”, a declarat Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt Romania.