Grupul Hornbach a tinut pasul cu obiectivele de crestere stabilite prin strategia de marketing, reusind sa raporteze, in anul fiscal incheiat la 28 februarie 2014, o sporire a rezultatelor de 6%. Astfel, exercitiul financiar analizat a generat vanzari de 3,57 miliarde euro, cel mai important impuls in acest sens fiind aplicat de performantele deosebite ale diviziei de bricolaj, ce include 146 de centre specializate de comercializare, distribuite in noua state din Europa. Cele mai profitabile unitati au fost magazinele din Germania, unde sporul a fost de 7,6%, pana la 1,97 miliarde euro. La randul sau, activitatea internationala a consemnat o redresare concretizata printr-un avans de 2,8% al vanzarilor, dupa trei ani consecutivi in care a fost inregistrat un declin al incasarilor. Aceasta situatie reflecta, in opinia managementului Hornbach, o imbunatatire a cadrului macroeconomic, precum si o sporire a optimismului in randul consumatorilor de materiale de constructii. Un element important de subliniat este ca holdingul a comunicat cresteri ale rezultatelor la nivelul tuturor statelor unde activeaza, inclusiv in Romania. Pe plan local, compania detine magazine specializate in Bucuresti (trei centre de bricolaj), Brasov si Timisoara si a raportat, pentru 2013, o cifra de afaceri de aproximativ 440,5 milioane de lei, in crestere cu 9,5% fata de anul precedent. Pentru informatii suplimentare, click aici
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.