RO EN
Coșul este gol

HILTI: Venituri de 4 miliarde CHF obtinute anul trecut

Conducerea producatorului de scule electrice Hilti, cu sediul in localitatea Schaan - Lichtenstein, a anuntat o crestere de 2% a vanzarilor din 2011, pana la aproximativ 4 miliarde franci elvetieni (CHF). Rezultatele grupului au fost influentate negativ de aprecierea puternica a monedei nationale, care a generat reducerea cu 13% a veniturilor companiei. Din punct de vedere cantitativ, aproape toate regiunile in care Hilti desfasoara activitati comerciale s-au aflat in crestere, cele mai importante rezultate fiind consemnate de subsidiarele din Europa de Est, Orientul Mijlociu si Africa, care au anuntat majorari medii de 22%, la 441 milioane CHF. Vanzarile din Europa si zona Asia-Pacific au sporit cu cate 0,5% (la 2,23 miliarde CHF, respectiv 487 milioane CHF), cele din America Latina au inregistrat un avans de 7% (la 118 milioane CHF), in timp ce veniturile din America de Nord s-au diminuat cu 4%, la 711 milioane CHF. "Dupa cum am prevazut initial, ratele de crestere ale afacerilor din 2011 nu vor fi vizibile in raportul financiar anual, din cauza unor factori exogeni precum efectele cursului valutar, cresterea cotatiilor materiilor prime si a costurilor de transport. In ansamblu, suntem multumiti de rezultatele obtinute anul trecut, deoarece am castigat noi cote de piata. Activitatea din perioada urmatoare va fi marcata de precautie, in conditiile in care contextul economic se va mentine dificil la nivel global. Totusi, mizam pe o crestere usoara a veniturilor aferente anului in curs", a declarat Bo Rosberg, directorul executiv al grupului Hilti. Informatii suplimentare, la www.hilti.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter